wtorek, 23 lutego 2016

Cytrynowy luty

Witajcie Kochani,
dawno nie brałam udziału w Cyklicznych kolorkach. Czas to zmienić :*
W miesiącu lutym kolorkiem jest cytrynowy i z tej okazji powstała absolutnie kwaśna bransoletka:






I jeszcze banerek Cyklicznych kolorków Artystek Kolorystek na Cytrynowy Luty:


Cytrynę lubię jako dodatek do zwykłej herbatki.
Uwielbiam też cytrynowe  kremy do ciast i babeczek - zwłaszcza lemon curd - pyyyyyyycha :) Zobaczcie jaki ma obłędny kolor (zdjęcia są z zeszłego roku):



W sumie bardziej wolę orzeźwiające i kwaskowate ciasta niż słodkie i mdłe :P bleeee... Moim ulubionym ostatnio ciachem jest Frutina, chociaż ja zmieniłabym mu nazwę na Cytryna :) bo nie dość, że robi się kwaśny krem, to jeszcze na górę daje się herbatniki moczone w soku z cytryny :)

Lubię też słoneczniki i żonkile:


A to też zeszłego roku - modelinowe broszki słonecznik i rudbekia:



Ależ żółty post mi wyszedł :) Szkoda tylko, że za oknem brak słońca :(

Dziękuję Kochani za wizyty i miłe słowa jakie zostawiacie :) Witam też nowe dwie Obserwatorki :) Cieszę się, że chcecie ze mną zostać na stałe :)

Zapraszam na mój INSTAGRAM i do zajrzenia do Otwartej Szuflady z biżutkami.

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

30 komentarzy:

  1. Śliczności same wykonałaś Aniu :) Pięknie zapachniało słoneczną wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jak słonecznie na Twoim blogu :) żółty lubię, ale to zdecydowanie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo słonecznie i wiosennie tu u Ciebie. Podobają mi się Twoje prace. Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytrynowo się zrobiło, aż ślinotoku dostałam ;), cudna ta bransoletka muszę, muszę, muuuuszę się naumić tylko kiedy :/, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mi ślinka pociekła!
    masz chusteczkę?
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółciutka i barrrdzo kwaśna :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i apetycznie chociaż cytrynowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza i bardzo słoneczna bransoletka, kojarzy mi się z wiosną i ....oczywiście z cytrynką. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te bransoletki, są jedyne w swoim rodzaju. Super to wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka ,ale tymi deserami to niejednej apetytu narobilaś ,aż ślinka cieknie na te cytrynowe smakołyki .
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna bransoletka i słoneczniki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie cytrynowa bransoletka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwaśna bransoletka w słonecznym kolorze, świetna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza bransoletka a na te babeczki narobiłaś mi takiego smaka że hoho. Ja też uwielbiam kwaskowe ciasta/ciasteczka więc poproszę przepis na te babeczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za żółtymi dodatkami, ale Twoją bransoletkę chętnie bym założyła :) Bardzo mi się podoba. Pozostałe prace też bardzo fajne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bransoletka,cały czas podziwiam cierpliwość w tym nizaniu koralików,a te deserki---palce lizać,też lubię cytrynowe ciasta

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny pozytywny kolorek :), biżutka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna cytrynkowa bransoletka:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał, aż się skrzywiłam ;) na tę cytrynową bransoletkę oczywiście, bo kwaśne kolory, a mnie od cytryny wykrzywia ;) Ale wyszła przepiękna i naprawdę mocno cytrynowa! :) A do babeczek się uśmiecham, bo wyglądają przeapetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna bransoletka. Uwielbiam takie robić, ale moje oczy dobrze nie widzą i źle wbijam szydełko:))) Kolor żółty jest jak marzenie. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie dobrałaś koraliki w bransoletce - jak się patrzy, to aż czuję się tą "kwaśność" :)
    No i takie słodkości pokazywać... Ślinka cieknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletka cudowna.!!!!Słoneczniki sa super uwielbiam te kwiaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie szczególnie bransoletka chwyciła za serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale u Ciebie cytrynkowo ;) piękne rzeczy zrobiłaś super gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bransoletka, a na sam widok babeczek aż ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cytrynkowa bransoletka super wiosennie ożywi ciemniejsze ubrania. Słodkości Twoje aż zapachniały w moim pokoju! mniam... Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna i bardzo energetyczna bransoletka a babeczki wyglądają pysznie😊pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne broszki :) kiedyś też tworzyłam kwiaty z modeliny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)