wtorek, 2 lutego 2016

Black White Gold and Glamour

Witajcie Kochani,
jak zobaczyłam wyzwanie w Art-Piaskownicy - Kolory stycznia - Czarny, biały i złoty wiedziałam, że muszę coś wykombinować :) Wszak połączenie czerni i złota uwielbiam. Wystarczyło przemycić biały (mam nadzieję, że nie za mało) i gotowe :) A jak zobaczyłam wyzwanie #32 Glamour na blogu  Pracownia Rękodzieła SZOK wiedziałam, że można oba wyzwania połączyć :)
Ta forma bransoletki chodziła za mną od baaardzo dawna :)











Jeszcze banerek do zabawy w Art piaskownicy: Kolory stycznia - Czarny, biały i złoty:


oraz do wyzwania # 32 - Glamour w Pracowni Rękodzieła SZOK:


I jak Wam się widzi taka forma bransoletki? Niedługo pokażę Wam kolejne tego typu :*

Kochani, witam nową Obserwatorkę :* Dziękuję za wszystkie komentarze i ciche odwiedziny :*
Zapraszam na mój INSTAGRAM a także na pogrzebanie w Otwartej szufladzie :)

Życzę miłego dnia :) Ja dzisiaj jadę do Babciuni :* na urodzinki :*
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Sam pomysł na bransoletkę rewelacyjny Kochana:) ale jak wiesz złoty to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się wspaniale i do tego jeszcze jest w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu trzymam kciuki za wygrane. bransoletka jest tego warta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna elegancka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest błysk i jest glamour ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie elegancka!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyka w pięknym wydaniu ... dziękuje za udział w wyzwaniu PR SZOK Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna! Dziękuję za zabawę w PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)