wtorek, 26 stycznia 2016

Szuflada otwarta

Witajcie Kochani,
z zamiarem napisania tego posta nosiłam się już od dłuższego czasu. Bo wiecie jak to jest:  tworkujemy - czasami niemal hurtowo - koraliki ubywają (lub inne przydasie), sprzedaje się marnie i nagle się okazuje, że potrzeba tworzenia wciąż jest wielka, przydasiowe pudełko puste a szuflada jest już pełna tworków :) No a moja, jak się zaraz przekonacie, wręcz pękała w szwach :P Nawet nie wiedziałam, że aż tyle tego było, dopóki nie zaczęłam wyciągać. Kolczyki, bransoletki, komplety, naszyjniki .....

Kochani zapraszam do przejrzenia mojej szuflady twórczej. Może coś Wam wpadnie w oko :)
Tylko uprzedzam, że jest tego naprawdę duuuuużoooo :)

Kolczyki 1-13 cena 5 zł
Kolczyki 14-16 cena 10 zł
sprzedane numer 2, 14


Komplety 17-19 cena 12 zł


Komplety 20-23 cena 15 zł


Komplety 24-25 cena 35 zł


Naszyjnik numer 26 cena 40 zł sprzedane


Bransoletki 27-30 cena 30 zł sprzedane numer 27, 28 i 29


Bransoletki 31-35 cena 35 zł sprzedane numer 32


Bransoletki 36-43 cena 40 zł


Komplety 44-45 cena 45 zł


Komplety 46-47 cena 80 zł


Komplety 48-50 cena 65 zł


Komplety 51-53 cena 75 zł


Bransoletki 54-57 cena 45 zł


Bransoletki 58-61 cena 35 zł


Bransoletki 62-65 zł cena 30 zł


Sówka 66 i kolczyki indiańskie 67-68 cena 40 zł


Kolczyki 69-74 cena 25 zł


Naszyjnik 75 cena 80 zł


Naszyjnik warkocz 76 cena 150 zł


Komplet 77 cena 110 zł


Komplet 78 i bransoletki 79-81 cena 40 zł


Do każdej ceny doliczamy koszty wysyłki - list polecony priorytetowy 7 zł przy wpłacie na konto.
Na życzenie wysyłam za pobraniem.
Przy zamówieniu od 100 zł za przesyłkę płacę ja :)

Jajcorki sprzedane wszystkie. Dziękuję Tato :****

Kto pierwszy ten lepszy :) Jak coś chcecie kupić Kochani, to najpierw napiszcie w komentarzu numerki, żeby sobie zarezerwować. A potem będziemy się kontaktować mejlowo :)

To chyba wszystko :)
Mam nadzieję, że znajdą się chętni :) Zapraszam do zakupu :**


Dziękuję za komentarze, Wasze słowa Kochani dają mi siłę do dalszego tworzenia :) aż serce się raduje :****

Zapraszam na Kiermasz Wielkanocny do Biebrzmilskiej Krainy, gdzie nabędziecie między innymi piękne filcowe kurki i kurczaczki idealne na nadchodzącą Wielkanoc :*


Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

24 komentarze:

  1. Aniu ja chcę naszyjnik nr 26 :) a dorobiłabyś mi do niego bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Kochana :* Podaj obwód nadgarstka :)

      Usuń
    2. Na ciasno 18cm, tak luźniej to chyba 20 będzie dość

      Usuń
    3. To chyba na luźno będzie lepiej :) Dziękuję za zareklamowanie :*

      Usuń
  2. Troszkę Cię zareklamowałam ;) http://kulskowo.blogspot.com/2016/01/235-otwarta-szuflada-u-ani.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko kochana! Anka! ile tego jest :D chyba Ci szuflada pękała w szwach :D
    ja teraz wydaję wszystko na koraliki i plotę :D więc na razie nic nie nabędę, ale mam nadzieję, że nie przestaniesz tworzyć, to jeszcze się kiedyś załapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi denko odpadało już z tego nadmiaru tworków :P
      Spokojnie Kochana :* Zakochałam się w koralikowaniu i nie zamierzam kończyć :P wręcz przeciwnie :) na tapecie będą grubsze projekty :) Buziaki :*

      Usuń
  4. ale naprodukowałaś!
    na fejsie może szybciej by poszły, jak chcesz to cię zareklamuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Trafiłam tu od Uli :-) Cudowne te biżuty, ja się jeszcze zastanowię i wrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudowności :)
    A ja się pochwalę ,że już taka biżuterię mam ,bo wygrałam u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bransoletkę nr 27 i 29 poproszę .Odezwę się na maila Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu bransoletki są już Twoje :*

      Usuń
    2. Aniu wielkie dzięki ,bransoletki są cudowne!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  8. No Aniu nazbierało Ci się tego sporo, wspaniałe pracę, przejrzę wszystko na spokojnie i popytam znajomych, może będą zainteresowani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No no pokaźny dorobek :)), trzymam kciuki za sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria i ogrom pracy włożony w te piękności :)
    muszę Ci powiedzieć, że ceny masz przystępne :) za taka bransoletkę jak Twój nr 57 tylko że była bez takich zakończeń zapłaciłam 75 zł :(
    rezerwuję nr 28 i 32 :) proszę o kontakt na maila twasylów@wp.pl
    i jeszcze jedno pytanie: czy możesz pokazać mi jak się robi bransoletki nr 56 i 57 ? Banerek i info o Twojej wyprzedaży umieściłam na moim blogu :)
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)