poniedziałek, 25 stycznia 2016

Like caprice II

Witajcie Kochani,
jestem jestem :) kilka dni byłam z Szymusiem u Rodziców na ala feriach - chociaż te u nas zaczynają się dopiero za tydzień. Obecnie też zajmuję się przygotowywaniem paczuszki na wyminkę z Madzią, która prowadzi bloga Cała ja... Nowe życie czas zacząć... a że jest ona w większości różowa :P a znacie moją "miłość"do różu :P to z lekka mam zwolnione ruchy :P he he he :)

Takie bransoletki już kiedyś były - wtedy jak zrobiłam swoją pierwszą kapryśkę :) - tylko tamte były zielone. Tutaj użyłam takich samych koralików jak w caprice, czyli Fire Polish 4mm AB Matte Jet. Bransoletki te są podobne do caprice ale nie mają jej kształtu i są łatwiejsze do zrobienia, dlatego nazwałam je like caprice. Do kompletu zrobiłam kolczyki. Wszystko jest do wzięcia :)









Tak piszę zawsze, że biżu jest do wzięcia, do wzięcia.... Może napiszę osobnego posta z takimi biżutami do wzięcia, żebyście widziały co jest i za ile. Co Wy na to?

Dwa dni temu spadł u nas śnieg, duuuuużoooo śniegu. Było pięknie i biało.... było, bo przyszła odwilż i już nie ma ani grama :((((( znowu! Ta zima mnie dobija. A jaka u Was jest aura?

Kochani dzisiaj krótko. Uciekam wyszywać :P

Życzę Wam miłego dnia i dziękuję, że jesteście i zaglądacie do mnie :*
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Cudowności :) Przepiękne aż oczy się cieszą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bransoletki :) Bardzo fajny pomysł z tym postem z cenami :) zrób wietrzenie i pokaż co masz i za ile :) kiedyś hubka38 takie zrobiła i trochę rzeczy posprzedawała, a jak napiszesz takiego posta to można go też rozpowszechnić przez inne zaprzyjaźnione blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja jestem chętna na te cudeńka tylko napisz mi ceny na maila . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dzisiaj wiosna!
    wczoraj była arktyka
    co będzie jutro? O_0

    fajny komplecik , karnawalowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny komplecik :) u nas też odwilż, ale ja już miałam dosyć zimy - ja i Maluch znów jesteśmy chorzy i zaczynam tęsknić za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha - dziękuję kochana za dobre rady :)

      Usuń
  6. Piękne, cudowne, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bransoletki i kolczyki :) Twój śnieg Aniu jest u mnie, ale ledwo zipie bo temperatura na plusie :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana cudeńka:) pewnie, że taki post byłby dobrą sprawą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny komplecik, super mieniące się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aneczko cudne te twoje wyroby :) Mega zdolna jestes :)
    A ten róż kochana to wiadomo mojej Andy kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)