niedziela, 10 stycznia 2016

Kolczyki trójkąciki/piramidki i komplety

Witajcie Kochani,
jak tam u Was zima? U mnie troszkę śniegu jest, nie dużo, ale korzystamy ile się da :) Nawet bałwana udało się ulepić :P na sankach pojeździliśmy. Ba, nawet na łyżwach byłam. Ha ha ha :) byście mnie widziały :P Ostatnio na łyżwach byłam w 3 klasie Szkoły Podstawowej. Ha ha ha sama z siebie uśmiałam się do łez :P I zrobiłam całe jedno koło wokół bandy :P rekord normalnie :)))))
Plan Szymusia na zimę przewiduje jeszcze zrobienie igloo. Ale to musimy poczekać na dostawę śniegu. Kto ma za dużo? Przyjmujemy każdą ilość :)

Jakiś czas temu powstała cała masa kolczyków trójkątów, a wśród nich jedne większe - fioletowo - szare. Kurcze, chciałam dodać linka do tego posta z trójkątnymi kolczykami i nie mogę go znaleźć. Hmmmm.... chyba nie pokazywałam Wam ich jeszcze.  Na INSTAGRAMIE są - chociaż też nie wszystkie a tu nie ma wcale.

Już nadrabiam. Kolczyki trójkąciki/piramidki powstały według kursu znalezionego na blogu sklepu Pasart. Kurs jest bardzo dobrze napisany. A jak się rozkręciłam to zamiast jednej pary zrobiłam ich aż cztery, plus jedną zawieszkę :P





A oto i komplecik - kolczyki i zawieszka na sznurze szydełkowo-koralikowym:


A oto inny komplet. Dorobiłam do kolczyków, naszyjnik i baransoletkę:









I jak Wam się podoba?

Nie wiem czy zauważyłyście, że ostatnio zdjęcia biżuterii robię  na bardzo pięknych tłach :) A pochądzą one z alubmu, który dostałam od Ewci, która prowadzi bloga Biżuteryja. Kochana wybacz, ale jest on tak piękny, że nie potrafię wkleić w nim ani jednego zdjęca :*****

W grudniu wygrałam candy na blogu Rękodzieło wyczarowane z nici i szmatek u Anko. A otrzymałam piękny komplet. Dziękuję :*


Dziękuję za wszystkie komentarze :*  Za wszystkie odwiedziny :*

Życzę Wam miłego dnia :*
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Biżuteria przepiękna, gratuluję również wspaniałej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała biżuteria, piramidki bardzo wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne biżutki, Aniu! Podeślij trochę śniegu... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki - piramidki :) Ja też korzystałam kiedyś z tego tutka Pasartu. Świetnie opracowany i zrozumiały. Śliczny komplecik szaro - fioletowy :* Gratuluję wygranego candy i pięknego prezentu :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolczyki - wyglądają cudnie i komplety wspaniałe stworzyłaś :) Wygraną też uroczą dostałaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria, pewnie pracochłonna, a najpiękniejsza jest ta bransoletka. One mnie tak strasznie urzekają.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromnie nas to cieszy, że kurs się przydał! A kolczyki wyszły piękne :).

    Pozdrowienia,
    Ania, pasart.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć jak wiesz fiolet nie jest moim ulubionym kolorem, to jednak Twój komplecik bardzo mnie urzekł:)Z resztą same cudeńka tu zaprezentowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)