sobota, 30 stycznia 2016

Granat i złoto

Witajcie Kochani,
27 stycznia moja Mama miała urodziny :* Z tej okazji powstał komplet siatkowo - koralikowy, który miał być dopełnieniem granatowo - złotej sukienki, w której moja Mama wybiera się już niedługo na ślub mojego Kuzyna. Na początku miał to być komplet ze sznura szydełkowo - koralikowego, ale niestety brakło mi czasu.

Zrobienie takiego kompletu nie zajmuje wiele czasu i jest naprawdę proste :)

Taaaadddaaaammmmm:













Najważniejsze, że Mamie się podoba i idealnie pasuje do kreacji :)

Dziękuję  Dziewczynom, które zakupiły biżutki z mojej szuflady :***** Zostało ich jeszcze dużo, także jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam na zakupy:


Zapraszam Was też na mój INSATGARAM :*

Dziękuję, że zaglądacie do mnie Kochani i zostawiacie komentarze :***

Życzę miłej niedzieli, bo moja sobota zaczęła się fatalnie ale już jest okej :*
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Komplecik wygląda jak z bajki o kopciuszku :), wspaniale się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że Mamie się podoba :) Komplecik przeuroczy i oczywiście elegancki :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komplet jest obłędny - cudo :)
    Piękny prezent mama dostała od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te bransoletki i narobiłam ich sobie duuużo w różnych kolorach. One są takie że żadna sroka się im nie oprze. Te na Twoich zdjęciach migotliwe i kuszące. Fajny komplecik wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również, kiedyś zrobiłam takie bransoletki i w sztucznym świetle pięknie się mienią. Widziałam w Swarovskim podobne, ale cena zabójcza :/ więc lepiej zrobić samemu lub zakupić tutaj :) myślę, że mama będzie się wyróżniać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny komplecik... jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplecik :) Nie dziwie sie, ze mama zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)