wtorek, 8 grudnia 2015

Ziomowa panienka - czyli medaliony po raz pierwszy

Witajcie Kochani,
dzisiaj chciałabym Wam pokazać pierwszą partię medalionów - będzie to główny kształt bombek w tym roku u mnie. Powód jest prosty - uwielbiam ten kształt. Idealnie nadaje się do dekupażu. Z motywów serwetkowych na ten rok wybrałam między innymi widoczki zimowe - takie fragmenty z życia zimą, zaśnieżone budynki, drzewa pokryte białym puchem. To chyba tęsknota za zimą z dzieciństwa. Pamiętam, że kiedyś od grudnia, a nie raz od połowy listopada już - aż do wiosny był śnieg. Bawiliśmy się od rana do nocy. Zjeżdżanie na sankach, wojna na śnieżki, budowanie igloo czy bałwana.... a teraz? Czy mój Szymuś nie będzie znał zimy? Czy żeby pojeździć na sankach będziemy musieli wyjeżdżać gdzieś w poszukiwaniu śniegu? Ach jo.... jest szaro, buro i ponuro - brzydko! Kiedy wszystko przykrywa biały puszek, robi się wręcz magicznie i tak pięknie jasno. Kiedy spadnie śnieg?

Serwetka z panienką karmiącą ptaki spodobała mi się szczególnie :)



Przód i tył bombki są inne:



Każdy medalion był lakierowany po 4-5 razy by błysk był jak najbardziej zbliżony do błyszczenia się szklanych bombek. Użyłam duuużoooo pasty śniegowej i brokatu :)




Medaliony zapakowane są w pudełeczka, o których wspominałam już w poprzednim poście.
Medaliony z zimową panienką są do wzięcia. Ktoś chętny?

Dziękuję, że zaglądacie Kochani i zostawiacie komentarze :******

Życzę miłego dnia.
Buziaki :***

15 komentarzy:

  1. Piękny motyw:) Oj tęskno za zimą z dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i słodkie. motyw bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają, śnieżek potęguje efekt 3d i dodaje uroku. Razem z pudełeczkiem stanowią niesamowity prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! i takie precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne :) aż chciałoby się taki mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, ale te Twoje pudełeczka to wymiatają - uwielbiam motyw śnieżynki :)
    też się zastanawiam gdzie ta zima i mimo, że trzeba wtedy więcej palić w piecu to i tak chcę żeby wreszcie przyszła - chociaż na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu cudowne!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne medaliony te z sikorkami również fajne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne te Twoje bombki Aniu , aż zatęskniłam za zimą , śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam za sniegiem nie tęsknię, jak spadnie to chętnie co go oddam ;-P
    bomby świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Medaliony śliczne :)
    Jedyne w swoim rodzaju !
    Też uważam ,że ten motyw jest bardzo dekoracyjny i świetnie się
    prezentuje na medalionach :)
    Zimy nie lubię ,bo jestem zmarzluch :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe medaliony! Wyjątkowe obrazki na nie wybrałaś! Uwielbiam takie klimaty, dlatego mój zachwyt jest ogromny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)