piątek, 11 grudnia 2015

Zimowy krajobraz i bałwanki

Witajcie Kochani,
kontynuując tęsknotę za zimą i śniegiem, przychodzę do Was z kolejną porcją medalionów utrzymanych w zimowym klimacie. Duuuuużoooo śniegu będzie:














A tu są dwie bombeczki z mega dużą ilością śniegu :) Duuuuuuużoooo pasty śniegowej :) Wiecie co jest fajne - pastą można nie tylko tworzyć grubą warstwę śniegu ale też jakby nią malować tworząc tylko lekką powłoczkę. A pasta śniegowa + biały (perłowy) brokat = para idealna, śnieg wygląda jak skrzący się :) Uwielbiam!












No i jak zima to oczywiście nie mogło zabraknąć bałwanka :) ... ulepimy dziś bałwana ... Dla Szymusia zrobiłam jednego, a potem już całą armię 7 :) Każdy ma niezwykle gustowny i modny w tym sezonie szalik :P




Już jutro w holu CK Muza w Lubinie będzie można mnie spotkać na kiermaszu o wdzięcznej nazwie Lubińskie Betlejem. Zapraszam serdecznie, bo podobno zgłosiła się rekordowa liczba wystawców - aż 40 :)


Organizatorami Lubińskiego Betlejem są: Stowarzyszenie Seniorów Trzeci Wiek, MOPS - Dom Dziennego Pobytu "Senior" w Lubinie, Urząd Miasta w Lubinie i CK Muza.
Dziękuję za zaproszenie na kiermasz :*

Spakowana i gotowa życzę Wam miłego weekendu :* i dziękuję za komentarze :* Miło wiedzieć, że podoba Wam się to co tworzę :*
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Jakie cudowności, bardzo podobają mi się Twoje bombki buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne! uwielbiam te zimowe domeczki :) ja zrobiłam w tym roku pierwszy raz domki do bombek plastikowych z własnoręcznie robioną pastą śniegową :) jestem zachwycona efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przpiękne medaliony :) a bałwanki mi się bardzo podobają, ale pewnie już nie zdążę z córką zrobić w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe medaliony, patrząc na Twoją zimę aż się tęskni za śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu niesamowite te Twoje bombki , podziwiam za precyzję i cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś takie cuda,że mnie zatkało;))Przecudne,klimatyczne prace.Wpradzwie ja za śniegiem nie tęsknię,ale oglądanie takich obrazków,to sama przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie magiczne, śnieg potęguje ten klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite ozodby! i jaka hurtowa ilość! W dodatku tak pięknei zapakaowane... mrrr

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne widoczki na tych bombach
    te mocno zaśnieżone szczególnie rzuciły mi się w oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu tak miło się ogląda twoje bombki i medaliony, że chyba nigdy się one nie znudzą :)
    Jak było na kiermaszu :)???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)