wtorek, 1 grudnia 2015

Zeszłoroczny sezon świąteczny

Witajcie Kochani,
żeby tradycji corocznej stało się za dość, dzisiaj zapraszam na posta, który przypomni Wam moje zeszłoroczne ozdoby świąteczne, których jak zwykle było dużo :P

Prym w zeszłym roku wiodły u mnie dekupażowe medaliony - uwielbiam ten styropianowy kształt, idealnie się nadaje do dekupażu.





Najwięcej jednak było bombek zamrożonych :) które na choince wyglądały jak magiczne.





Były bombeczki wstążeczkowe cekinowe z haftem krzyżykowym Teściowej. W tym roku ich nie będzie niestety :(



Były też bombeczki w kropeczki - coroczna wariacja :P


Oprócz bombek, były też małe stroiki:



Były też bardzo klimatyczne świeczniki ze słoiczków:





Były też inne inności.

A co będzie w tym roku? Tego dowiecie się już w następnych postach, ale mogę zdradzić, że będzie podobnie :)

Dziękuję za komentarze :**** Dajecie mi kopa do działania jak nikt inny :* Witam też nowych Obserwatorów :* Dziękuję, że decydujecie się ze mną zostać na stałe :)

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :***

17 komentarzy:

  1. moja ulubiona praca to ta bombka zamrożona z zielonymi gałązkami i czerwonymi owocami ostrokrzewu - jak się będziemy wymieniać to ja chcę taką :D
    już się nie mogę doczekać co tam zmajstrowałaś w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki, czy one są ronione na steropianie czy na szkle? Aż poczułam prawdziwą magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :****
      Wszystkie bombki są na styropianowych bazach.

      Usuń
  3. Ile pięknych rzeczy! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku było bardzo bogato i pięknie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne wytworki ale dzisiaj urzekły mnie "truskawki".... chyba jeszcze mam zamrożoną porcję w zarażarce ;-D

    a te "mrożone" to mikrokulki są??? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak jest, to mikrokulki szklane.
      Buziaki :*****

      Usuń
  6. Oszronione są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuda:) Moje serce skradły te w kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki szał;-) aż ciekawa się zrobiłam jak musiała Twoja choinka wyglądać, wiec przejrzałam bloga i znalazłam;-) hehe bardzo ładna;-) dałabyś trochę tych bombek, po co Ci tyle;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he mam nadzieję, że widziałaś ją w pozycji pionowej :P przed tym jak się wygibła :P
      Tych bombek już nie mam. Zostały albo kupione albo podarowane. Poczekaj trochę a już niedługo będą tegoroczne.

      Usuń
  9. ale śliczności i ile inspiracji! chyba dekupazowe najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne bombki ! :)
    Najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze, a te z straganami przypominają mi rynek w moim mieście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te Twoje dekoracje świąteczne Aniu :) Mnie bardzo podobają się stroiki i lampiony :) Ale bombeczki też niczego sobie ;)) Buziaki ***

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te i bombeczki i stroiki i lampiony :) czyli wszystko mi się baaaardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombeczki w kropeczki to rzeczywiście wariacja ,ale za to jak ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne bombeczki :) Te zamrożone są super i muszę przyznać, że widzę je pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)