wtorek, 15 grudnia 2015

Wylosowawszy :) i kolejne medaliony

Witajcie Kochani,
dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :* Mimo iż każdy z nich zawierał gorzki fragment, to jednak dobrze wiedzieć, że nie jestem sama w moich odczuciach i dziękuję, że się ze mną podzieliłyście :*** Czasami jak się rozkręcę, to nie ma końca tych moich wynurzeń. Byście widziały ile fragmentów skasowałam. I tak sobie myślę, że 20 grudnia nie pojadę już na kiermasz. Dość już po tym jestem wkurzona. Po co mi to drugi raz przed samymi Świętami Bożego Narodzenia przechodzić?

Fajnie by było założyć może jakąś fundację wspierającą nasze rękodzieło. To jest myśl :) Marzenie? A może postanowienie noworoczne? Kto to wie?

Kolejne medaliony jakie chcę Wam pokazać zawierają w sobie całą istotę Bożego Narodzenia:









Wśród Kobietek, które pozostawiły pod poprzednim postem komentarz, jest jedna, którą chciałabym obdarować małym co nieco :) Nie no prawda jest taka, że chciałabym obdarować Was Wszystkie :* niestety puściłabym wtedy bankruta :( W drodze losowania wybrałam:


Gratuluję :***** Kochana czekam na adresik :)

Dziękuję moje Kochane Babeczki :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*****

PS. Aaaaaaaa .... miałyście rację :) podstawki do stroików to zakrętki od kawy :P Zbieram je cały rok. I taaaaak piję duuużoooo kawy :)
Myślę, że niedługo powtórzymy takie ciche candy :*

9 komentarzy:

  1. Powiem tylko, że sliczne sa te medaliony. Gratulacje za wykonanie. Pomysł stowarzyszenia wspierajacego rekodzieło jest trafiony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo dobry pomysł!!! Bardzo świąteczne te medaliony, super są (jak z resztą wszystkie medaliony, które wyszły spod Twoich rączek:)) ) Gratulacje dla Beaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne medaliony
    pozdrawiam cieplutko, bo dziś u mnie mroźno z rana buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Huuuuuuuraaaaa!!!Wygrałam !!!Cieszę się tym bardziej ,że dziś znów idę na łaskę służby zdrowia :(:(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki dla Beci

    taaak, ta scena to kwintesencja BN

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Moje medaliony już dotarły i są przepiękne :) bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne medaliony. I gratulacje dla Beci. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :)
    Przydało się pić tyle kawy hihihi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)