piątek, 18 grudnia 2015

Śnieżynkowe świąteczne zimowe bransoletki

Witajcie Kochani,
dawno nie było u mnie biżutków, co nie oznacza oczywiście, że nic nie robię w tym temacie. Robię robię :) Jest tego duuuuużooooo do pokazania. Ale spokojnie po świętach będę sukcesywnie Was zasypywała znowu biżuterią.

Dzisiaj jednak coś biżutkowego i świątecznego i baaaardzo zimowego jednocześnie - czyli bransoletki w śnieżynki:


Pierwsza z nich to sznur szydełkowo koralikowy. Sama sobie stworzyłam wzór. Jako zawieszkę dodałam kocurka:




Druga została zrobiona na krośnie, a jako zawieszkę dostała dzwoneczek:





Obie bransoletki utrzymane są w tonacji biało niebieskiej i obie są jeszcze do wzięcia :) Zapraszam do zakupu :* Piszcie śmiało na mejla :)

Bardzo się cieszę, że medaliony się Wam podobają :)

Życzę miłego dnia Kochani :)
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. Cudne są, korci mnie popróbować sznura, tylko tak myślę czy moje oczęta to zniosą :/ , jakoś przy próbach nauki dziergania tak mnie nie miłosiernie bolały, ze odpuściłam. Masz cierpliwość Aniu, podziwiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki idealne dla Królowej Śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bransoletki są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, te kolorki dobrałaś naprawdę super, całość rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zwłaszcza ta z gwiazdkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki, ta robiona na krośnie skradła moje serce, chyba przez ten wzorek :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)