czwartek, 10 grudnia 2015

Anioły w gwiazdkach, brokacie i w mikrokulkach

Witajcie Kochani,
na początku chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze pod postem z pierwszą partią medalionów :**** Cieszę się bardzo, że tak się Wam spodobały :)

Dziś głównymi bohaterami będą Anioły.
Każdy ma swojego Anioła Stróża - wiecie o tym? Bez względu na wyznanie czy bezwyznaniowość. Istota ta czuwa nad nami. Czasami wręcz można prawie odczuć Jej obecność - zwłaszcza w sytuacjach tragicznych. Święto Aniołów Stróżów obchodzimy 2 października :)

Jeśli o mnie chodzi to motywy serwetkowe z Aniołkami idealnie pasują do tematu Świąt Bożego Narodzenia. Mój pierwszy medalion 2 lata temu ozdobiłam właśnie Aniołkiem.

Pierwsze dwa Aniołki ozdobiłam duuuużą ilością gwiazdek :







Kolejne Anioły dostały duuuuużoooo brokatu:



Uwielbiam tył tych medalionów :) Każdą kreseczkę najpierw poprowadziłam klejem Magic z aplikatorem a potem obficie zasypałam brokatem. Kiedy wyschło, nadmiar zmiotłam pędzelkiem. Zdjęcia wcale nie oddają uroku tych bombek:






Aj zdjęcia do duuuu...szy wychodzą :/ Z lampą medaliony wychodzą nieźle ale tylko pod pewnym kątem a w pudełkach na przykład lampa odbija się od szybek. Agrrrrr..... głupi aparat! I pogoda do kitu - nawet w dzień trzeba światło świecić!

Spodobała mi się ta serwetka. Ale jak już nakleiłam ją na medaliony to potem nie wiedziałam jak je wykończyć. I tak zasypałam je mikrokulkami:





A te Aniołki są Wam już znane z zeszłego roku:





I tak dzięki temu, że skończył mi się dzisiaj srebrny sypki brokat, machnęłam posta :) Zostało mi już do wykończenia ostatnie 9 medalionów ale za to z najpiękniejszym motywem serwetkowym jaki w życiu widziałam.

Wszystkie medaliony są oczywiście do wzięcia.

Uciekam spać, bo coś ostatnio się kładę tak bliżej 2 :/ A tu w sobotę już kiermasz i trzeba by się wyspać :) Jak co roku, będę w CK Muza w Lubinie. Kiermasz od godziny 11-18. Kto mnie odwiedzi?????

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Pierwsze bombeczki, pomysł z gwiazdkami powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne medaliony i mają bardzo ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe . Powodzenia na kiermaszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie wiem...mój Stróż to chyba sobie często bierze wolne... ;-D

    fajna gwiazdkowa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne :) ja jestem zainteresowana, żeby przygarnąć dwa na pewno, a może i trzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Pisz śmiało na mejla jakie chcesz :) Buziaki :*

      Usuń
  6. Wspaniałe medaliony z aniołkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)