czwartek, 17 grudnia 2015

A zgadnijcie co dzisiaj będzie?

Witajcie Kochani,
a dzisiaj przychodzę do Was - no zgadnijcie z czym????? Znowu będą medaliony :P

Mam do zdziergania dwie bransoletki i w jednej ok 1/4 długości tylko. I mi się nie chce. Załamka jakaś :/ Ach jo... i jeszcze ta pogoda! Znowu nie będzie śniegu na Święta Bożego Narodzenia. Buuuuuuuuuu.... Już nie mogę się doczekać kiedy ubierzemy choinkę i zapalimy światełka, powiesimy bombki, ozdoby porozkładamy w niemal całym domku. Potem zrobię sobie kakałko i usiądę na kanapie tylko przy świetle choinki. Lubię tą chwilę .... mmmmmmm.....  A co Wy lubicie najbardziej: przygotowania, same Święta czy jak jest już po?

A oto i medaliony :P Mam nadzieję, że jeszcze nie macie ich dość :P



Mikołajkowy motyw wybrał sobie Szymuś :)








Te medaliony mają 8 cm, a raczej miały :P he he he one jako pierwsze znalazły nowego Właściciela - mojego Tatę :P






A te mają 10 cm:







Nie myślcie sobie, że innych kształtów niż medaliony nie robię. No robię ale mało :P Uwielbiam kształt medalionów :) pęknie na nim widać dekupażowe motywy i łatwo się je nanosi.

Następnym razem będą bombeczki okrągłe :) Więc zapraszam.

Witam nową Obserwatorkę.
Dziękuję za komentarze :*

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :****

13 komentarzy:

  1. Medaliony prezentują się rewelacyjnie;* Ja najbardziej w świętach uwielbiam to, że jesteśmy razem, że można posiedzieć wieczorem wspólnie przy blasku choinki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo,bardzo mi się podobają,tak sobie myślę -na chwilę obecną to chyba najbardziej lubię...i wiesz, co nie wiem :/ ciężko mi powiedzieć
    Buziaki, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu a te pierwsze to są 12 cm? ja w tym roku pierwszy raz robię, ale mi się serwetka "zdupia" i takie zagnioty mi na nich wychodzą i kupiłam tylko 10 i 8 cm, bo sobie myślałam, że na te wielkie to będą za duże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierwsze to 10. 12 to te z paszkami. I powiem Ci Kochana, że na większych się robi najlepiej :* A tajemnicę Ci na mejla wyślę :*

      Usuń
  5. Medaliony są przepiękne :)
    A w realu to zapierają dech w piersiach ..podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka a broda mikołaja super pomysł :) i efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje medaliony :* Na pewno mnóstwo pracy włożyłaś w ich zrobienie, wyszły Ci pięknie :) Natchnęłaś mnie Kochana na robienie ozdób :) Zrobiłam bombki - karczoszki. Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę przepiękne;-) przygarnela bym wszystkie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu choć już dawno po świętach to patrzę na te medaliony z sympatią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)