wtorek, 24 listopada 2015

Różowy post z odrobiną czerwieni

Witajcie Kochani,
dzisiaj spadł śnieg. Z nieba leciały grube płatki śniegu, powoli, kojąco - uwielbiam :) Kiedy patrzę na to piękne i magiczne zjawisko, wydaje mi się że znów jestem małą dziewczynką :) Ach jo....

Jakiś czas temu wzięłam udział w mini konkursiku u Marzenki z bloga Sutaszowe Cuda ... i nie tylko. Chodziło o podanie jakiegoś koloru, który Marzenka połączyłaby z szarym i wykorzystała do stworzenia biżuterii. Zaproponowałam róż, bo chociaż nie lubię różowego to z szarym komponuje się idealnie. Do mini konkursiku zgłosiły się jeszcze oprócz mnie - 3 Osóbki. I wyobraźcie sobie, że Marzenka nagrodziła nas wszystkie :) I kurde mam różowo-szary komplecik :P he he he szczerze Wam powiem, że myślałam, że to żarcik jak zobaczyłam w poście z wynikami (tu zobaczycie jeszcze kompleciki jakie dostały Dziewczyny) kolczyki i bransoletkę, którą przygotowała dla mnie Marzena :P

Oto mój pierwszy różowy (i szary) komplet :) i baaaaaardzo mi się podoba :) Każda Kobieta musi czasem zaszaleć i zaskoczyć nawet samą siebie:




Dziękuję Ci Marzenko :*******

Pozostając w temacie różu :P Jakoś taki dzisiaj się kolorystycznie zgrało :)
Mam różne ogłoszenia na OLX - tutaj można podglądnąć. Między innymi jest tam ogłoszenie, że robię pudełeczka, exploding boxy na różne okazje. W sobotę zgłosiła się do mnie Pani i zamówiła pudełeczko na 18 urodziny. Kolorystyka: różowa. Wymogi: brak życzeń, pusty środek, elementy na bokach: tort, bukiet, słoneczko i szpilki. Czas: mega krótki, bo wysyłka miała dotrzeć do piątku - wysłałam już dzisiaj :)





I najgorszy element - szpilki. He he he no nie czytuję prasy babskiej, bo bym wycięła jakieś sexi szpile i wkleiła a tak musiałam kombinować :P


Pani zamawiającej wysłałam zdjęcie i wiem już, że pudełeczko się podoba :))))) Dziękuję za zamówienie :*

A coby tak różowo nie było, na koniec coś w czerwieni, czerni i bieli - cellini, która została wykonana do kolczyków wachlarzyków - widocznych w tle i tutaj. Komplecik do wzięcia :)



Pamiętajcie o candy :) Kto się jeszcze nie zapisał? Przyznać się bez bicia :P


Zapraszam również na mój INSTAGRAM.

A jeszcze Wam pokażę bransoletki, które czekają na wklejenie w końcówki - wszystkie są jeszcze do wzięcia:


U mnie jak zwykle długo :P

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :***

EDIT 25.11.
Kochane moje, dorzuciłam do candy biżu. Rzeczywiście jest do wygrania dużo przydasi i pewnie jak Ktoś nie działa w tych tematach to nagrody nie są atrakcyjne :/ Ale zawsze to co się wygra można potem wykorzystać w wymiankach lub swoim candy. Co nie?
Przed zakończeniem dorzucę coś jeszcze :*

11 komentarzy:

  1. A ja myślałam, że to u mnie tylko spadł śnieg! w Zieleńcu już armatki chodzą, chyba się z młodym wybierzemy na pierwszy w jego życiu zjazd na sankach:) Ty to Ania masz fajnie, jak nie wymianka to coś wygrasz:D hehe świetny ten exploding box:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiem, że wam tam napadało, córa mi foty podesłała, i dobrze wam tak, zawsze macie tam cieplej to chociaż raz zima przyszła najpierw do was ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu brak :( Po kolei ... Myślę, że będziesz pięknie wyglądała w tym kompleciku, pudełeczko super, biżutki w mega fajnych kolorkach. Na koniec przyznaję się bez bicia, że nie zapisałam się na candy, chyba, że dla tych, co nie bawią się papierkami stworzysz taki piękny komplecik biżuteryjny, jak powyższy ;))))))))))))))))))))))))))) Duża buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj teraz do posta z candy :* Może się skususz jeszcze :)
      A przydasie można potem wykorzystać w wymiankach lub dorzucić do nagrody w swoim candy. Buziaki :*

      Usuń
  4. świetny ten sutasz, gratuluję :))
    u mnie tez dzisiaj za oknem biało było rano- teraz śladu nie ma już
    Twoje cellini KAPITALNE, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ciągle czekam na śnieg! Połączenie różu z szarym bardzo lubię, inne zestawienia tego koloru jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja różowego nie lubię, ale Marzenka tworzy takie sutaszowe cuda, że nawet róż bym nosiła - tak jak Ty :D
    box też fullwypas :) a bransoletki jak Ci nie zejdą - w co śmiem wątpić :D to na kolejną wymiankę zaklepuję niebieską :D buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości, a pudełeczko wyjątkowo udane, nie mogę wyjść z podziwu dla bukietu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałe rzeczy! pudełeczko świetne i jeszcze bardzo krótki czas realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny box i biżuteria, róż do mnie nie przemawia wolę stonowane kolory, ale dla solenizantki się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, rzeczywiście róż i szary komponują się świetnie :)
    A ja już lecę na instagrama :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)