piątek, 27 listopada 2015

Niespodziewana niespodziewajka od Joli

Witajcie Kochani,
siedzę sobie wczoraj nad robótką wieczorkiem - nawet się nie spodziewacie w jakiej technice, bo ja sama jestem w szoku :) he he he :)

I ktoś puka.
Otwieram.
Listonosz z wielkim pudłem.
OMG. Przecież zamówiłam tylko 10 serwetek.
Eeeee... pewnie do Sąsiadów.
A nie, jednak do mnie.
Pełna zdziwienia podpisuję listę obecności.
Zamykam drzwi.
Rzut okiem na nadawcę - Jola z Biebrzmilskiej Krainy.
Ja pierdziu! Czyżbym zapomniała o jakiejś wymiance?
Nie.
Moje zdziwienie się pogłębiło.
Otwieram paczkę a tam:


A tam same cudeńka Kochani! Aż mnie zatkało.
Jola nie zapomniała oczywiście o Szymusiu :* Pudełko jest mega! Ma każdy bok inny :* Super pomysł Jolu. W środku były słodkości, edukacyjna książeczka i autko :) Jeszcze takiego HotWheelsa nie mamy :*** Dziękujemy Ci Jolu :*


Banana .... ten bok to mój faworyt :)))


Podpisane :)




Przecudnej urody zawieszki na choinkę powiększą moją kolekcję od Joli :)


Choineczka :* Coś pięknego Kochani :* Już sobie stoi w oknie. A co! Niech mi Ludziska zazdroszczą :)


Piękna filcowa biżuteria a jaka lekka, a kuleczki jakie równiutkie :*





Jolu dziękuję Ci za tą niespodziewaną niespodziewajkę :**** Nie wiem czym sobie na nią zasłużyłam.

Kochani zajrzyjcie na blogaska Joli - na Biebrzmilską Krainę - zobaczcie co Jola potrafi wyczarować z filcu i nie tylko :) A jak się pospieszycie to zdążycie się zapisać na Jej candy - do 27 listopada:


Zapraszam również na moje candy - zapisy do 30 listopada do g. 17.12 :)


Zapraszam też na INSTAGRAM :)

Dziękuję za wszystkie komentarze :* Witam nowych Obserwatorów.

Kochani, wzięłam udział w konkursie organizowanym z okazji Festiwalu Górniczego. Dzisiaj o 16 jest gala i podane zostaną wyniki. To pierwszy taki mój konkurs. Ale mam stresa. Trzymajcie kciuki :***

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Wyjątkowe te prezenty i to jeszcze niespodzianka. Ciekawa jestem w jakiej technice pracujesz???
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne te podarki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę Kochana tej paczuszki :)Choinka CUDO, sówka Przepiękna, z resztą wszystko jest niezwykle piękne i dopracowane:) moim faworytem na pudełku dla Szybka jest hipcio:D A ja wiem co wczoraj zmajstrowałaś, ale nie powiem he he

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem nie trzeba niczym zasługiwać ;) wystarczyć, że się jest! Cudne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodziewajka. Same piękne rzeczy otrzymałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie mówiłam, że Tobie to dobrze :D Na moje Candy też zaproś hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka godna na miarę Mikołaja :))) w dodatku całkiem niespodziewana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty :) A pudełko dla Szymusia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)