piątek, 13 listopada 2015

Lawendowe zamówienie

Witajcie Kochani,
dzisiaj na szybciocha, bo brokatu pełno wszędzie :P wpadłam w bombki i nie mogę się wygrzebać.

Jakiś czas temu Pani Zyta zamówiła u mnie chlebaczek, pojemnik na sztućce drewniane i  pojemnik na przyprawy - wszystko z motywem lawendy i motylkami. Zamówiony został też pojemnik na papier toaletowy :)














I co Wy na to? Przyznam szczerze, że pomysł oryginalny bardzo :)
Pani Zyto czekam na kontakt :)

I uciekam do bombek :) Jutro dorzucę coś do candy - zapraszam do zapisywania się :*

 candy na 3 latka


Życzę miłego wieczorku :*
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Cudny komplecik. Lubie lawendę.Pasuje wszędzie i do wszystkiego. Z papierowa wiklina nie miałam do czynienia, dlatego podziwiam każdy wyrób. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet. Bardzo podoba mi się łączenie papierowej wikliny i decoupage, daje fajny efekt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie to wygląda. To niby komplet a każda sztuka inna i dopracowana bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie na candy jednak nie wezmę udziału ponieważ gdybym wygrała byłoby to marnotrastwo przydasi. Sądzę że innym bardziej się przysłużą ;-)

      Usuń
    2. Dorzuciłam coś jeszcze :) może teraz się skusisz? Przydasie możesz zawsze wykorzystać w wymiankach :*

      Usuń
  5. Śliczny komplet:) a pojemnik na papier niesamowicie oryginalny, fakt. A przy tym fajnie wygląda. Bardzo lubię wiklinę w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu dużo mówić.. piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ozdobiona papierowa wilkina. Ja coś nie wracam do wilkiny papierowej chociaż juz rurki skecone czekają. Najwiecej problemu mi sprawia malowanie rurek. Lubie plesc malowanymi :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiklinka Aniu :) A ten pojemniczek na papier ... super :) Zaraziłam się od Ciebie i któregoś wieczora zaczęłam zwijać rureczki ... Łatwo nie było, a efekt tego, to ze 20 dobrych rureczek i bąbel na palcu :) Ale będę próbować ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ale super Kochana :) Cieszę się, że udało mi się Ciebie zarazić :* Teraz czekam na jakiś tworek :) Tylko uważaj, bo papierowa wiklina baaaaardzo wciąga :* Buziaki :****

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)