środa, 4 listopada 2015

Fioletowe drzewko, niebieski komplet, AKADA i serwetki

Witajcie Kochani,
na początku października moja Mama miała imieniny. Nawet nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam Wam co zrobiłam. Ale już nadrabiam :)

Jakiś czas temu moi Rodzice wreszcie zagospodarowali sobie mój stary pokój, w którym powstała sypialnia z prawdziwego zdarzenia :) A że kolor zmienił się z żółtego na fiolet, trzeba było dorobić nowe dekoracje. Tak powstało fioletowe drzewko:



Dodatkowo podarowałam Mamie biżuterię, tym razem niebieską:





Sezon przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia w pełni. Tak jak i w zeszłym roku, także i w tym zamówiłam styropiany u tego samego sprzedawcy z Allegro.pl - czyli AKADA - tutaj znajdziecie wszystkie przedmioty. Styropianki przyszły mega szybko i mogę Wam powiedzieć, że jakość się nic a nic nie zmieniła od zeszłego roku :) Panie Kazimierzu dziękuję :) Na pewno jeszcze coś zamówię do Świąt.

Skoro są styropianki to muszą i być serwetki. Szukałam na Allegro.pl i szukałam i znalazłam super zestaw :) Zamówiłam i popatrzcie ile tego przyszło - 100 pięknych sztuk (niektóre powtórzone):


A wiecie co jest najlepsze? Sprzedająca okazała się także Rękodzielniczką :P Swój do swego ciągnie :P Zobaczcie na FB Pani Justyny - Rękodzielności przepiękne malowane Anioły i nie tylko. Powiem Wam szczerze, że  te Anioły skradły moje serce - mam nadzieję, że i Wasze zostanie podbite :) Tylko popatrzcie (zdjęcie pochodzi z FB):


Zapraszam też na swoje candy - zapisy do 30 listopada. Dzisiaj dorzuciłam trochę serwetek świątecznych :)

 Candy na 3 lata :)

Zapraszam również na mojego INSTAGRAMA :)

Dziękuję za komentarze :** i za to że zaglądacie :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. no pozazdrościć mamie takiej zdolnej córki :) ślicznie jak zawsze Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich drzewek. Kiedyś na warsztatach rękodzielniczych próbowałam tworzyć kwiatki z krepiny, ale wyszły mi takie sobie i zaprzestałam uczenia się tej techniki. Świetny komplet biżuterii. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty przygotowałaś dla mamy ,szczęśliwa mama .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne fioletowe drzewko;-) ale i ta to moje czerwone jest najładniejsze:) uwielbiam;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria zachwycająca ,a drzewko piękne i na pewno nie zwiędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne drzewko!! :D
    Zapraszam przy okazji na nowego, odmienionego bloga Beadare (dawniej: Always Made) http://beadare.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewko piękne, a biżuteria śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Tochę przez przypadek tu trafiłam i co czytam???? Czytam , czytam a tu o mojej stronie Rękodzielności :-) Bardzo mi miło za wspomnienie i zachęcenie do odwiedzin! Pozdrawiam gorąco i zapraszam do polubienia!!! Pojawiło się trochę nowych Aniołów :-D Pozdrawiam!!!!
    https://www.facebook.com/R%C4%99kodzielno%C5%9Bci-1540361009568678/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)