wtorek, 20 października 2015

Wymianka z Szefową Metryczek :)

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu wypełniłam metryczkę na wymianki (do podejrzenia tutaj), którą tak świetnie wymyśliła Ewunia z bloga Biżyteryja. Wysłałam do zatwierdzenia a w odpowiedzi przyszło zaproszenie na wymiankę z samą Szefową Metryczek - Hubką :* Ba... zgodziłam się od razu, bo od dawna wzdychałam do kaboszonowych biżutków jakie Ewcia robi.

Trochę miałam stresa, bo wiadomo sama Szefowa na tapecie :P ale niepotrzebnie, bo Ewa to bardzo miła i ciepła Osóbka :**** Na pierwszym miejscu Jej listy znalazł się gazetnik z papierowej wikliny (kolory: ecru i brąz, motyw dmuchawca) :) oj nie dajecie mi zapomnieć o rureczkach :) Dalej na liście była taca w hortensje, biżu z kolorowych koralików Preciosa i kolczyki wachlarzyki.

Uwaga będzie to post z duuużąąąą ilością zdjęć. Proponuję zaopatrzyć się w prowiant :P

Oto co wysłałam:



Przy gazetniku miałam trochę kłopotów z kolorem ecru. Nie miałam gotowego koloru a nie chciałam przedobrzyć z mieszaniem, żeby nie wyszedł za żółty i dlatego jest taki lekki bardzo odcień. Góra pomalowana jest lakierobejcą w kolorze palisander - piękny głęboki brąz. Trochę żałuję, że nie pomalowałam też dołu. Kolejny problem stanowił motyw dmuchawca, który miał się znaleźć na gazetniku. Za Chiny nie znalazłam serwetki z dmuchawcem, która by jakoś normalnie wyglądała. Znalazłam więc na necie grafikę, wydrukowałam sobie (btw w ostatnim momencie nim się tusz skończył), nakleiłam na płytę cd, pomalowałam pod kolor i oprawiłam w pleciony rzemień, który stanowi też zawieszkę. Taaaaadaaaaaammmmm:





Kochana Ewciu, gazetnik tak bardzo mi się samej podoba, że ledwo mogłam się z nim rozstać :P

Tacę już miałam:



Bransoletka z koralików Preciosa też nie mogła znaleźć swojego właściciela, więc też miałam ją już gotową. Dorobiłam jeszcze naszyjnik i kolczyki:






I jak Wam się widzi taki komplet? Ewci bardzo się podoba :*

A to dostałam od Ewuni dosłownie przed godzinką:


A teraz zobaczcie ten album, który jest tak przepiękny, a karty tak cudne same w sobie, że chyba nię zdobędę się na odwagę coby w nim umieścić jakieś zdjęcia:









Oj Ewciu, ale mnie urządziłaś :P Album jest najpiękniejszym jaki w życiu widziałam :*

Już pisałam do Ewy, że kartkę dopiero co podziwiałam na Jej blogu, a dzisiaj jest u mnie i mogę śmiało stwierdzić, że na żywo jest jeszcze ładniejsza!



Pokaźna paczka serwetek kryła w sobie taką oto kolekcję niepowtarzalnych egzemplarzy (tylko 3 mam już w swoim zbiorze):


I biżuty :) Oj uwielbiam kaboszonowe biżutki Ewci :)))) I teraz mogę powiedzieć "mam i ja" :) Poprosiłam Ewę o kaboszonki z niezapominajkami, które uwielbiam i które kojarzą mi się z piosenką z dzieciństwa, którą mi śpiewała Babciunia :**** Znacie? Zresztą jest to wiersz Marii Konopnickiej:
Niezapominajki są to kwiatki z bajki,
rosną nad potoczkiem,
patrzą rybim oczkiem.
Gdy się płynie łódką,
śmieją się cichutko
i szepcą mi skromnie :
"Nie zapomnij o mnie".
Jeden naszyjnik będzie prezentem dla Kogoś :) Kto się pewnie nawet tego nie spodziewa.











Piękne prawda?
A to jeszcze nie wszystko. Ewunia robi również wspaniałą biżuterię z ceramiką. Poprosiłam o taką i dostałam bransoletkę z motylkiem, która z miejsca stała się moją ulubioną:





I jeszcze kolczyki:


Dziękuję Ci Kochana za wymiankę :* Wszystko jest piękne!

Zajrzyjcie Kochani koniecznie na bloga Ewci - Biżuteryja i zobaczcie jakie cudeńka kaboszonkowe tworzy, jakie piękne kartki z panienkami i inne wspaniałe tworki, pełne pasji i serducha :*

Dziękuję za komentarze, za Waszą obecność a już za kilka dni zapraszam na coroczne candy rocznicowe :)

Miłego dnia.
Buziaki :***

11 komentarzy:

  1. Dziękuję i buziaki przesyłam!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ile pięknych rzeczy. Twój gazetnik wyglada jakby był wykonany z prawdziwej wikliny, a album od Ewy sliczny. Reszta prezentów równie wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wymiana :)
    Podziwiam Was dziewczyny, kiedy Wy macie czas na takie radości :)
    Ja jakiś ślimak jestem, bo z niczym zdążyć nie mogę ( nie tylko w robótkach)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy wykonałaś i piękne rzeczy otrzymałaś :)) Gratulacje :) A rureczek chyba nikt Ci Aniu nie daruje, bo piękne przedmioty wychodzą spod Twojej ręki :) Ja codziennie patrzę na cudne koszyczki, które dla mnie wykonałaś i codziennie się nimi zachwycam :D Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  5. apetyczna, pozdrawiam cieplutko - splot równiutki aż miło - normalnie legalnie "zazdraszczam" ;))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie się obdarowałyście. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam już Wasze prezenty na blogu Ewy :).

    Przepiękne rzeczy dla siebie przygotowałyście. Wszystko jak sroczka wzięłabym pod swoje skrzydła hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale miałyście dziewczyny SUPER wymiankę:D same piękności:) nie sposób wyróżnić co najpiękniejsze, bo same cuda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wymianka! Obie wysłałyście i dostałyście piękne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)