środa, 28 października 2015

Wire Wrapping, czyli kolejna wymianka

Witajcie Kochani,
a u mnie znowu wymianka :) he he he wysyp wymianek u mnie normalnie w tym roku :) I bardzo się z tego cieszę, bo poznaję super świetne Babeczki z pasją :) Mójci się śmieje, że co przychodzi listonosz to wiadomo, że to paczka z wymianki do mnie. Chociaż ostatnio się zasmucił, bo w paczkach od Was jest też zawsze coś dla Szymusia a dla Niego nie ma nic :P he he he Biedaczek :P Powiedziałam Mu, żeby założył bloga i też się wymiankował :P

Nie wiem jak Wy, ale ja już od baaaaardzo dawna podziwiam pewną technikę, która jak dla mnie to jakaś czarna magia - wire wrapping. Jak oglądam w necie zdjęcia tworków, gdzie drucik wije się niczym idealnie zakręcona sprężynka, gdzie kamienie są oplątane nim niczym bluszczem - to mnie zatyka na widok tych cudowności. Od jakiegoś czasu obserwuję też bloga Wire Wrapping czyli zabawa drucikami, który prowadzi Agatka. Tak Agatka wygina śmiało drucikami i to niezwykle pięknie :* Uwielbiam Jej prace! Umówiłyśmy się z Agatką na wymiankę i zobaczcie co mi dzisiaj przyniósł Pan Listonosz:


Tak się zaczęły nasze pogaduchy - zaproponowałam Agatce, która chciała zgłębić tajniki dekupażu, że wyślę Jej serwetki i koszyczek z papierowej wikliny do ozdobienia - a tu proszę dostałam już gotowe pudełeczko, które jest idealnie gładkie :) A w środku coś pięknego:


Motylki :))))) moje ukochane :*







Wiecie, że ten kamień chodził za mną od baaaardzo dawna. Agatka spełniła moje marzenie i lapis lazuli w postaci przepięknych kolczyków i naszyjnika jest mój :)))) Dziękuję Ci Kochana :*





A tu jeszcze "trochę" przydasi :P Naprawdę nie wiem czy sobie zasłużyłam na taką ilość :






Taaaaa to ja miałam wysłać Agatce serwetki a i Ona mi przysłała :P

Dziękuję Ci Kochana za piękne prezenty :****
Kochani zajrzyjcie koniecznie na bloga Wire Wrapping czyli zabawa drucikami i zobaczcie jaką piękną biżuterię wykonuje Agatka. A te kamienie, których używa mają takie nazwy, że szczerze Wam powiem, że słyszę o niektórych po raz pierwszy :P he he he

A to ode mnie - wszystko na życzenie:









Surowy koszyczek - ciekawa jestem jak go ozdobisz Agatko:


Koszyczek z pokrywką - których nie lubię robić :P - na serwetki:




No i znowu duuużo zdjęć było :P

To już ostatnia wymianka w najbliższym czasie. Chyba :P Czas wziąć się za ozdoby świąteczne, które na Waszych blogach już zaczynają się pojawiać.
Dziękuję, za komentarze :* Witam nową Obserwatorkę :)

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Jak to koniec, a nasza?:)
    Kochana świetne prezenty dostałaś, a super wysłałaś:) Ale Wam tej wymianki zazdroszczę, też od dawna tę technikę podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec wymianek w najbliższym czasie, a nasza jest dopiero na święta :)

      Usuń
  2. Wspaniała wymianka! Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka :) A biżuteria wire wrapping z lapis lazuli cudna, chociaż motylkom też nic nie brakuje :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka. Rzeczywiście biżuteria, którą otrzymałaś jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych motyli to zazdroszczę szczerze :)
    Zajrzę tam ,bo widzę,że dziewczyna tworzy cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymianka bardzo udana:D A zauważyłaś Ania, że na tym pudełku odwrotnie serwetkę nałożyłam?:D Ale to moje pierwsza rzecz w decopuage, więc można mi wybaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymiana, a prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymiana, a prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)