piątek, 16 października 2015

Fioletowy motylkowy przepiśnik

Witajcie Kochani,
czas ucieka, jesień się zaczęła na dobre i wreszcie pada :)))) Tak, tak - wreszcie :) Nie żebym jakoś specjalnie lubiła deszcz, ale mało brakowało a ziemia zamieniłaby się w skałę :/ Ostatnio oglądałam Agrobiznes i byłam w szoku jak pokazywali zaorane pola, które wcale nie wyglądały na takie, bardziej jak chodnik potraktowany pneumatycznym młotem :( Dobrze, że wreszcie pada. Tylko szkoda, że tak późno :/ bo z grzybów już nici...

Jakiś czas temu dostałam mejla od Pani Bożenki, której spodobały się chlebaki w róże i takowy zamówiła - ale to kiedy indziej - a także mła przepiśniki :) Nawet nie wiecie jak cieszą mnie takie mejle :) Dziękuję :*

Oto przepiśnik:



Co do przepiśnika nie było w sumie żadnych konkretnych wytycznych - tylko format A4 i fartuszek. Zakupiwszy zeszyt na spirali, filc, koronki, guziczki, wstążeczki....okazało się, że nie mam papieru w takim formacie :/ agrrrr..... Zapał do pracy był, wena też a tu brak materiałów :/ znacie to? Cóż trzeba odłożyć pracę i pojechać po papier. Ale zagrzebałam w mojej przepastnej szufladzie i co znalazłam?


Wygląda jak serwetka, prawda? Macie rację. To jest serwetka. Ale w zeszłym roku stała się papierem :) he he he czary czary :) a dokładniej małe prasowanko. Już nie pamiętam jak to szło ale chyba: najpierw dajemy kartkę papieru do drukarki A4, potem folię spożywczą i serwetkę. Przykrywamy papierem do pieczenia i prasujemy uważając coby się nam się folia nie przykleiła do żelazka. Obcinamy nadmiar folii i taaaadaaammmmm :) Mamy papier. Ja dodatkowo polakierowałam całość lakierem do dekupażu :) i uzyskałam piękny połysk - no papier jak ze sklepu :) I idealnie nadał się na przepiśnik. Co myślicie? Robiliście już taki papier?

Fartuszek uszyłam ręcznie z filcu i plisowanej tasiemki :) Dodatkowo na kieszonce dodałam wstążkę taką jaka jest też na brzegach przepiśnika i przy zakładce :) Wierzcie mi, że jak ją zobaczyłam w pasmanterii, to nie mogłam jej nie kupić :) Dodatkowo na drewienku napisałam pastą strukturalną imię córki Pani Bożenki - Magdy - bo to przpiśnik dla Niej:


A napis: PRZEPISY? Nie uwierzycie, no chyba, że macie przed sobą akurat gazetkę z Biedronki :P he he he :)


Uwielbiam detale:




Motylkowe zakładki:



Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Zawsze jak coś robię i nie dajecie mi konkretnych wytycznych, robię to tak jakby miało to być dla mnie. Pani Bożenko proszę o kontakt :)

Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu. Postanowiłam, że przejrzę bloga Craft Zabawy - znacie? I znalazłam :)

Przepiśnik zgłaszam na Wyzwanie nr 39 - Fioletowa zaduma na scrapek.pl bo jest duuuuużoooo fioletowego

 Fioletowa zaduma


A że jest to przepiśnik to zapewne znajdą się w nim przepisy na ciasta, ciasteczka, desery, słodycze .... torty, serniki, pierniki, muffinki, babeczki, roladki .... ups... rozmarzyłam się :P Przepiśnki zgłaszam też na Wyzwanie Gościa PC - edycja Anety z Craftoholic Shop - Na słodko na blogu Pomorze Craftuje
 Na słodko

Dziękuję Kochani za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :) Dziękuję, że zaglądacie :*

Trzymajcie się ciepło i zdrowo - bo ja czuję, że coś mnie rozkłada :/
Miłego dnia.
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. robiliście! ;-D
    to fajny sposób na wykorzystanie ciekawych serwetek do innych celów jak dekupaż.

    podobają mi się motylkowe przekładki, raczej nie wpadłabym na taki pomysł, no ale u ciebie... jakże by inaczej! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fioletowy ten Twój przepiśnik :) śliczny :)
    ja też robiłam papier z serwetek, ale nie wiem dlaczego - w niektórych miejscach mi serwetka odchodzi od folii... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny przepiśnik !!! Aż zachciało mi się gotować, chociaż mistrzynią garnka i patelni nie jestem ;) Piękny Aniu, od razu widać, że włożyłaś mnóstwo serca w jego przygotowanie, no i te piękne motylki :) Cudne ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przepiśnik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny przepiśnik, a fartuszek słodki :) Pani, która zamówiła, na pewno będzie zachwycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)