piątek, 30 października 2015

Candy na 3 urodziny

Witajcie Kochani,
jak obiecałam i zapowiadałam będą cukierasy :) To już 3 lata niedługo stukną jak jestem z Wami - a dokładnie za miesiąc. Dziękuję za każde wejście, każdy komentarz, każde "ciche przebywanie" - dajecie mi kopa twórczego, chce mi się tu zaglądać i dzięki Wam wiem, że to ma sens :* Statystyki... bla bla bla...
A o to banerek do pobrania:


Zasady takie jak zwykle:

- umieść podlinkowany banerek do tego posta na pasku bocznym swojego bloga,
- wyraź chęć udziału w komentarzu
- nie trzeba być Obserwatorem, ale będzie mi miło, jeżeli zechcecie dołączyć do grona :)
- tym razem cukierasy tylko dla prowadzących blogi :*
- wysyłka tylko na terenie Polski (chyba, że Zagramaniczni mają adresik w Polsce)
- zapisy trwają do 30.11 do godziny 17:12 (o tej godzinie 3 lata temu napisałam pierwszego posta),
- losowanie dnia następnego - mam nadzieję,
- do nagrody co jakiś czas będę coś dorzucała a na razie to to:




4.11



15.11





25.11




Mam nadzieję, że znajdą się chętni :)

Miłego dnia .
Buziaki :*

34 komentarze:

  1. Kochana gratulacje z okazji roczku:) Twórz twórz bo Twoje prace przepiękne i stanowią są inspiracją:) Oczywiście zapisuję się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 3 rocznicy. Życzę wielu jeszcze owocnych w tak piękne prace. Oby nigdy nie brakowało Ci nigdy inspiracji do tworzenia. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po cukierasy. Obserwatorem już jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! ale cukieraski! z chęcią dołączam do zabawy! i oczywiście przy okazji: Gratuluję rocznicy i życzę wielu wielu wielu kolejnych! :)
    Banerek wstawiam u siebie, a obserwuję Cię już od dawna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie może mnie tu zabraknąć! Zgłaszam się! Ja chcę wszystko co masz i jeszcze dodatkowo kulę różaną!:D Wylosuj mnie, proszę proszę proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i oczywiście ustawiam się w kolejce po " CUKIERASY ' - Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja jestem w porównaniu do Ciebie "narybek":)
    Gratulację i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki córce udało mi się ,a właściwie jej umieścić banerek na moim blogu ...dla mnie to jeszcze czarna magia !!!!

      Usuń
  7. Aniu... gratuluję 3 latek w sieci;
    oczywiście zapisuję się na Twoje cukierasy
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 roczków gratuluję! :-)
    za cukiereczki dziękuję ( dam szansę innym )
    ale zabawę oczywiście zareklamuję

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję 3 latek:) nagrody cudne, więc na pewno będzie dużo chętnych:) zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego z okazji nadchodzących urodzinek ...i jeśli można zapisuję się i ja na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji kolejnych urodzinek bloga:) A na candy po takie cudeńka się zapisuje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! Dziękuję za udział w mojej zabawie ;) a że bawic się lubię to z ogromną ochotą dopisuję się do Twojej rozdawajki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nagrody przygotowałaś dlatego zgłaszam swój udział w Twoim candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :)
    banerek http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dorzuć jeszcze tę przepiękną niebieską bransoletkę Twojej roboty, a zapisze się potrójnie ;-)
    Witaj Aniu! Dziękuję, że bierzesz udział w moje zabawie. Mam nadzieje, że Ci się poszczęści, bo dorzucę jeszcze coś świątecznego do candy.
    Przeglądnęłam Twój Instagram i muszę powiedzieć, że zdolna jesteś. Tu Exploding Box, tu drzewko kwiatowe, kolczyki,.. I trzyletni blog jeszcze! Gratuluje. Życzę dalszej weny twórczej i zapału do pracy. .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje kolejnego roku a ponieważ nagroda bardzo fajna, zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już trzy lata. Czas leci.... niestety.
    Gratuluję i życze kolejnych i owocnych latek:)
    Ustawiam sie w kolejce i banerek zaraz wstawiam :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 3 rocznicy i życzę dalszych rocznic , zapisuję się do zabawy, pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji rocznicy :) Cukierasy prezentują się przepysznie dlatego i ja dołączam do kolejki chętnych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy. Jakie piękne rzeczy, aż oczy się cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się i zapraszam do mnie
    http://uoliuoli.blogspot.com/2015/10/rocznica.html
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy, nagrody są śliczne:) a na blog będę zaglądała z radością:) Gratuluję stażu blogowego:0)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy :)
    Dopiero trafiłam na Twojego bloga, ale czuję że zostanę tu na dłużej, zapraszam również do siebie w odwiedziny :)
    Zgłaszam się też do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale rocznica! Aniu gratuluję i życzę dlaszego bytowania na blogu oraz nowych pomysłów! Staję w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog:D:D cudne prace, życzę kolejnych twórczych lat. Oczywiście zostaję na dłużej aby podziwiać twórczość. Pozdrawiam Turkusowooo

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sie zapisuję na te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje i wytrwałości w tym co robisz.Wszystkie kobitki blogerki maja frajdę z tego co robia i oto chodzi!
    Nagrody wspaniałe i z przyjemnościa biorę udział w zabawie.
    pozdrawiam, będę do Ciebie zagladać

    Zapraszam do mikołajkowej zabawy na solnyswiat.pl


    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się i zapraszam też na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  29. W ostatniej prawie chwili i ja się zapisuję :) Super nagrody przygotowałaś :) Życzę Ci Aniu wytrwałości w blogowaniu na następne latka :) Banerek zaraz będzie na miejscu :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana na tak cudowne cukieraski, to kto nie byłby chętny? Ja jestem :)
    Więc chętnie zapisuję się na Twoje rozdanie i gratuluje 3 rocznicy, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję rocznicy i zapisuję się na candy :)
    Banerek na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych
    zgłaszam się do zabawy
    bloga obserwuję a baner wisi na moim blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)