sobota, 19 września 2015

Sutaszowe Cuda

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu przez zupełny przypadek w otchłani wpisów na Google+ znalazłam bloga Sutaszowe Cuda ... i nie tylko i ten cudowny naszyjnik z kamieniem, który wciąż za mną chodzi - lapis lazuli:


Prawda, że piękny? Zakochałam się z miejsca w tej pracy Marzenki i zaczęłam przeglądać Jej bloga - Sutaszowe Cuda ... i nie tylko. A im więcej tworków widziałam, tym większy był mój zachwyt nad nimi i większy podziw dla talentu Marzeny.

A co powiecie na ten wisior w brązach - ja osobiście uwielbiam! Zwłaszcza sznur i jego cudowną nazwę: twisted 4 bead herringbone rope robiony igłą. 


Biżuteria z sutaszu mmmmmmmioodzio - niebieski komplet:


Marzenka po mistrzowsku dobiera kolory i tworzy biżuterię bardzo starannie, w każdym tworku widać Jej serce i pasję :**** najbardziej uwielbiam połączenie szarego koloru z:

turkusowym


pomarańczowym


Kochani, jest jedno małe ale... mam nadzieję, że będę mogła na Was liczyć. Blog Marzeny ma bardzo mało Obserwatorów - tylko dwóch razem ze mną. Komentarzy też jest jak na lekarstwo :/ Proszę Was odwiedźcie bloga Sutaszowe Cuda ... i nie tylko. Zobaczcie te cudowne biżuty, bo naprawdę warto. Zostawcie miłe słowo a jeśli zakochacie się w tworkach Marzenki tak jak ja - zostańcie na stałe :) Dziękuję w imieniu swoim i Marzeny (która oczywiście pozwoliła mi na wykorzystanie zdjęć).

Jeśli zapragniecie biżu Marzenki zajrzyjcie też do Jej sklepiku.

Dzisiaj tak nietypowo wyszło, ale nie mogłam zdzierżyć tego, że tam jest tak mało komentarzy :( a prace są naprawdę wspaniałe. Liczę na Was Kochani :*****

Dziękuję że zaglądacie jeszcze do mnie i zostawiacie komentarze :*
Na Święcie Pieroga i Kapusty byłoooooo dużo pierogów :P he he he a jakie smaczne mmmmmm...... pogoda była cudowna, a tak się bałam, żeby nie padało. Zainteresowanie moimi tworkami było duże - co cieszy mnie ogromnie, gorzej z kupującymi :P Serdeczne pozdrowienia dla pewnej Pani, która jest nową Właścicielką naszyjnika Ą Ę i dla Pani obok, która miała bardzo smaczne naleweczki :) agrestowo - morelowa moja ulubiona :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Aniu, po raz pierwszy nie wiem co napisać. Tak pięknie i bardzo serdecznie zareklamowałaś mojego bloga :* Bardzo Ci dziękuję za ten post, bo bardzo rzadko się zdarza, aby ktoś na swoim blogu prezentował prace i zachęcał do odwiedzin u "konkurencji":)) Jeszcze raz dziękuję i ściskam mocno :))
    P.s. Ja też lubię kapustę i pierogi pod każdą postacią. Pychaaaa ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu... świetna rekomendacja bo naprawdę prace są piękne i warte zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) cudowne kompleciki - Marzenka jest naprawdę misztrzynią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)