niedziela, 30 sierpnia 2015

Pudełko na 50 urodziny

Witajcie Kochani,
jeszcze w czerwcu doszła do skutku wymianka z Natalią, która prowadzi bloga Zaczarowany papier, która zażyczyła sobie pudełeczko dla Mamy z okazji 50 urodzin.

Oto i ono (scrapki od Doroty, która prowadzi bloga Dorota ma kota):












Dodatkowo trochę przydaśków:


A od Natalii dostałam o to:







Była to nasza kolejna wymianka i zapewne nie ostatnia :P

Dziękuję za komentarze :**** i za to, że jesteście i zaglądacie :*

Miłego dnia :)
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Super pudełko ,wręcz brak mi słów ....
    Zamówiłam u jednej z blogowych koleżanek kartki robione tą metodą i już od kilku dni stoją na segmencie ,a ja nie mogę napatrzyć się na kunszt pracy :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie Anulka,
    no i nie mogło sie obyć bez babeczek ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełeczko, nie ma wątpliwości, że obdarowana była zadowolona. I jeszcze ta piękna różana biżuteria w środku ... Masz kobieto talent. Twój prezent wymiankowy - super. Bransoletki piękne, a z przydaśków zapewne coś wyczarujesz :) Czekam z niecierpliwością i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana w tworzeniu takich pudełek jesteś MISTRZYNIĄ!! Nie tylko Mama była zachwycona, ale wszyscy, którzy mieli okazję zobaczyć box:) Bardzo Ci dziękuję za wymiankę i również liczę na kolejne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)