poniedziałek, 3 sierpnia 2015

M&M's na 4 lata

Witajcie Kochani,
wczoraj Szymuś obchodził 4 urodzinki :) jak ten czas leci.... ach jo... albo to ja się tak szybko starzeję :P no jakby to było wczoraj jak wróciliśmy do domku po porodzie z naszym Synusiem .....buuuuuu..... a On tak rośnie szybko, staje się coraz bardziej samodzielny, za rok zerówka .... ach jo.... nie ogarniam tego Kochani...

Szymuś z wielu słodkości upodobał sobie M&Msy :) to pewnie ma po mnie :P chociaż czy jest ktoś kto ich nie lubi? Najlepsze są oczywiście niebieskie, bo potem język jest zafarbowany :) Głowiąc się nad tortem, przeglądając przepiękne torty w internecie - znalazłam tort z M&Msami właśnie :) nie wyglądał na trudny do zrobienia. I oto on:


Wstążeczkę wybrał Szymuś a i M&Msy też układał mój Pomocnik :):


Tort byłby chyba najlepszy do zjedzenia od razu po położeniu M&Msów, bo po pobycie w lodówce stały się one twarde jak kamienie :P ale dało się zjeść :) Ja mam zawsze mega stresa jak muszę torta zrobić :P

Na deser zakupiliśmy do tortu magiczne świeczki, które nie gasną :) ubaw był po pachy :) a Szymuś zachwycony, bo uwielbia zdmuchiwać świeczki i raz mu nigdy nie starcza :P a i paparazzi mieli wiele okazji do zdjęć zdmuchiwanych świeczek :P


Oczwiście najważniejsze były prezenty :P Szymuś nie mógł się doczekać :) Dziękujemy wszystkim gościom za prezenty :********


A w piątek jak Mójci przyszedł z pracy, przyniósł ze sobą list do Szymusia. Jeden rzut okiem na kopertę i już wiadomo było, że przyszedł on od Cioci Dorotki (która prowadzi bloga Dorota ma kota):


Ale Szymuś się cieszył Kochana :***** Dziękuję Ci :*
A w środku była piękna i bardzo sprytna kartka oczywiście z ukochanymi przez Szymusia autkami:






Prawda, że piękna?

A zaraz potem Pan Listonosz przyniósł paczuszkę a w niej prezencik dla Szymusia i dla mnie (z okazji imienin) - obrazek filcowany z bajki "3 świnki" i piękny, cudowny bukiet w wazoniku od Joli, która prowadzi bloga Biebrzmilska kraina:







Te róże to istny majstersztyk! Cudne, prawda?
Jolu Kochana, dziękuję za prezenty :******

Obu Ciociom Szymuś wysyła całuski i bardzo dziękuje :******

Dziękuję za komentarze i witam dwie nowe Obserwatorki :*****
Zapraszam na jutro :*
Miłego dnia :*
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Pomyślności dla Szymusia i dla Ciebie - super prezenty a torcik apetyczny ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego kochani ;)
    A tort wyszedł super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :)Sama chciałabym mieć takie uzdolnione ciocie :)
    A maluchy rzeczywiście szybko rosną ....moja córka to już na randki biega ,a nie dawno płakała w kocyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego dla Szymka :) aleś mu mama super torta wysmyczyła :D mój sobie na 5 urodziny zażyczył drzewo i nie wiem czy podołam :D a tak jak napisała wyżej Dorota - najlepsze są domowe torciki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)