czwartek, 20 sierpnia 2015

Kosteczki

Witajcie Kochani,
moja miłość do kosteczek Toho Cubes jest Wam znana :)
W miarę nauki kolejnych technik koralikowych, co jakiś czas sięgam po kosteczki, wykorzystując zdobyte umiejętności.

Komplet czarno - złoty:




A tu z większych kostek - mix z resztek, niektórych kolorów jest po kilka sztuk:




I też mix kolorów - bransoletka z kolczykami:


Dorcia Twoja kartka idealnie się nadaje jako tło do zdjęć :******




Wszystkie kosteczkowe tworki są do wzięcia. Ktoś chętny?

Dziękuję, że zaglądacie i komentujecie :***
Zapraszam na INSTAGRAM.

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

PS. Post napisałam w poniedziałek :P a kiedy go czytacie ja zapewne siedzę sobie nad naszym pięknym morzem w Międzywodziu. Jest ktoś w okolicy?

5 komentarzy:

  1. mix wygląda dosyć ciekawie :-)
    nie ma to jak "resztki" ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. przywieź trochę jodu w butelce ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne bransoletki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam się na biżutkach a raczej nazwach produktów by je stworzyć... ale też mi się kosteczki podobają...
    śliczne wytworki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)