środa, 5 sierpnia 2015

Bartusiowe pudełeczko na roczek

Witajcie Kochani,
nie raz jest tak, że się nudzę twórczo, bo żadnych zamówień nie mam. Wtedy przeważnie coś tam sobie dłubię na zaś :P Często jest też tak, że dłuuuuuugo nie mam zamówień .... taaaaa..... to już inny temat chiński cholera jasna.... ale to nie o tym ja tu dzisiaj miałam. Zdarza się jednak, że zamówienie przychodzi w najmniej odpowiednim momencie, kiedy jest mało czasu na wykonanie, albo innej roboty dużo - na przykład kiedy przygotowywałam urodzinki Szymusia. No ale jak tu odmówić? I to jeszcze że miało to być pudełeczko na roczek pewnego Bartusia :)

I tak w tempie niemal expresowym powstało takie oto pudełeczko:


Paseczki do quillingu dawno temu kupiłam razem z zestawem papierów w Lidlu i wreszcie się doczekały na swoją chwilę:








Słonik za to dawno temu znalazł się w kinder niespodziance i leżał zapomniany w pudełeczku pełnym podobnych skarbów:


Żółte tło to papier z jednego z pudełek, które dawali kiedyś w szpitalu z okazji urodzenia dziecka - he he he u mnie nic się nie marnuje :)








A gwiazdki po naświetleniu pięknie świecą w ciemnościach:


I jak Wam się widzi?

Dziękuję za wszystkie życzenia dla Szymusia Kochani :***

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Fajne pudełeczko ,bardzo lubię Kubusia Puchatka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekł mnie ten Kłapouch na wieczku ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajniusie pudełeczko :) Nasza Amelka za pół roczku kończy roczek więc też jej sprawimy miłą niespodziankę :)
    A co do wymianki Aniu to odezwę się niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :) Zapraszam po wyróżnienie http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo fajnie, super pomysł ze świecącymi gwiazdkami :D
    Zapraszam do siebie na konkurs! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)