środa, 12 sierpnia 2015

Bangle

Witajcie Kochani,
ufffff....  żar z nieba! Wiatrak nie daje rady ... ach jo... oby do września. Mam nadzieję, że wtedy wreszcie skończą się te nieznośne upały. Nie żebym nie lubiła ciepełka :P ale to już lekka przesada. Niby lato, niby gorąco, a na dwór z Maluchem mogę wyjść dopiero wieczorkiem i to późnym. A weź tu Kobieto obiad ugotuj w taki ukrop. No pot wiadomo po czym się leje :P

Już jakiś czas temu udziergałam sobie swoją pierwszą bangle :) czyli okrągłą bransoletę bez zapięcia zakładaną przez rękę.

Ta jest na 8k w rzędzie:


Do zszycia sznura szydełkowo-koralikowego użyłam tutorialu Qrkoko (która prowadzi bloga Qrkoko - Twórzdostępnego na YouTube o tutaj. Dziękuję ;*

Moje zszycia oczywiście nie są jeszcze idealne ale jak dla mnie na razie mogą być :)

Potem pomyślałam, że można by nadziabać koraliki na gumkę. Jak pomyślałam tak zrobiłam i zaraz potem powstała kolejna bangle, na 6k w rzędzie:


Oj ciężko się dziergało koraliki na gumce a samego zszycia nie dało się zrobić tak coby było niezauważalne.


 
Bransoletka jest za to bardzo rozciągliwa :)



Tak się rozkręciłam, że udziergałam kolejną bransoletę - na 10k w rzędzie - w kolorach podobnych do tej pierwszej:





Lubię nosić je wszystkie na raz :P






Dziękuję za Wasze komentarze i za to że jesteście i dajecie mi siłę :*

Zapraszam na mój INSTAGRAM.

Życzę miłego i przede wszystkim chłodnego dnia :)
Buziaki :***

6 komentarzy:

  1. fajne :) ja tylko na tej zielonej dopatrzyłam się miejsca zszycia - na tych czerwonych nie widzę :) czyli jest dobrze :D a co to za tło do zdjęć? w pierwszej chwili mi się skojarzyło z bezą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he głodnemu beza na myśli :P Ale to nie to. To skrzydła anioła Kochana :) Figury anioła, którego dostałam od Pani Ewy z kwiaciarni :* Buziaki :*

      Usuń
  2. No moja droga, tymi bransoletkami to po prostu wymiatasz :) Ja, mimo, że robię sznury szydełkowo - koralikowe już jakiś czas, to bangle jeszcze nie odważyłam się zrobić. Czerwone są cudne (uwielbiam te kolorki), zielona też niczego sobie. W ogóle wszystkie Twoje prace są super :)) Będę tu częstym gościem ... Pozdrawiam gorrąco 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. o, cos nowego!

    to skoro juz i tak gotujesz te obiady... to może się wproszę? ;-D
    bo ja .. no sorry Winetou!... zastrajkowałam ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tutorial się przydał :) Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)