piątek, 17 lipca 2015

Metryczka do wymianek

Witajcie Kochani,
wszyscy wiemy jak to jest z tymi wymiankami - zawsze chciało by się dostać coś co nas ucieszy i nie zostanie rzucone w kąt a i dać też by się chciało coś co przypadnie do gustu naszej parze wymiankowej :) Wiadomo pytamy w mejlach co można wysłać, co by się chciało dostać, jakie są ulubione kolorki itd. itp. Ja osobiście preferuję listę wymarzonych cosiów, na które macie ochotę przeglądając mojego bloga. Czasami jednak owa Osóbka chce dostać niespodziankę :) no to już prawdziwa sztuka, żeby trafić w gust z taką niespodzianką. Ale hubka38, która prowadzi bloga Biżuteryja wpadła na genialny pomysł stworzenia przez każdą z nas metryczki do wymianek (tu zasady i pytania) coby było nam łatwiej :) Dziękuję :* Metryczki są mega przydatne!


A, że jak wiecie wymiankuję się często i gęsto :) i zapraszam Każdego kto się ze mną jeszcze nie wymiankował - postanowiłam i ja wypełnić metryczkę :)

1. Nick/imię
Ania S/ Ania

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki - zwłaszcza te których jeszcze nie opanowałam i raczej na razie się nie zanosi :P
Ale szyjątka! Marzy mi się taka lala cudna z długimi włosami albo jakiś aniołek :) Sutasz to już w ogóle cudo! Frywolitka :) Dekupażowe pudełka czy szafeczka na klucze. Albo albumy na zdjęcia moich tworków. Szydełkowe podkładki pod kubeczki. Oj mogę tak wymieniać i wymieniać i ....

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
Ooooo jest tego tyle :P he he he Zacznijmy może od papierowej wikliny, działam też w tematyce kartek okolicznościowych i exploding boxów, liznęłam haft matematyczny, haft temari, dekupaż. Szaleję w ozdobach na Boże Narodzenie - bombki, bombeczki, cuda na patyku i jeszcze więcej! Ach tak i modelina - nietuczące słodycze, różyczki i inne takie :) Coś tam i czasem uszyję ekhmmm... znaczy zszyję do kupy dwa takie same kształty wycięte z materiału :P
Ale naj naj naj to lubię koralikować :) Bransoletki na krośnie i wykonane metodą sznura szydełkowo-koralikowego i nie tylko, kolczyki, zawieszki, komplety.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Czerń, szarości (w fajnych połączeniach kolorystycznych), zielenie i fiolety.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Róż :P bleeee... 

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Lubi :) obecnie to koraliki i półfabrykaty do tworzenia biżuterii, igły te do koralików, nici mocne. Ale i serwetkami, wstążkami czy filcem nie pogardzę. I wszystko co z motylami :) coś do kartkowania

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Noszę i bransoletki i naszyjniki i kolczyki. Lubię kolorystycznie dobrane komplety :) Lubię opaski :)

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Chyba nie mam takiego motywu w moim domu, ale bardzo lubię kwiaty no i motyle :P

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kawa rozpuszczalna z mlekiem 3 razy dziennie po doniczce 0,5 l :) 
Herbatka jak leci, nawer mięta.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
wszystko co słodkie ... ach jo a dupa rośnie.

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Oczywiście, że by mnie ucieszyła - zwłaszcza jakaś dobra fantastyka, ale taka raczej smocza i magiczna :)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Może jakieś mydełko :)
Zawsze się śmieję z Moimci, że pod względem kosmetyków to jestem tania w utrzymaniu :P Nawet tusz do rzęs to kupuję raz w roku na Dzień Kobiet! I zawsze ten sam :P he he he a perfumy to mam swoje ulubione i w sumie chyba 3 lata nie mogę zużyć flakonika :***********

13. Chciałam jeszcze dodać....
Kto się ze mną wymieni???? Czekam na propozyjce.

14. Urodziny mam 13 maja, a imieniny 26 lipca.


Życzę miłego dnia :***
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. no to teraz jak się będziemy znów wymieniać to wszystko będę wiedziała :D już mam pomysł co dla Ciebie przygotować :D ale jak coś to się spiszemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło Aniu - znów więm więcej o tobie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko przeczytałam o tych szydełkowych podkładkach to pomyślałam że ja mogę ;) Muszę tylko pomyśleć o dodatkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) cieszę się :) Napisz do mnie to obgadamy szczegóły :*

      Usuń
  4. no niby wiedziałam, że jestes zakręcona na punkcie motyli...tylko nie sądziłam, że tak bardzo ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zajrzałam zobaczyć , kiedy masz Urodziny ??
    Bo haftu bardzo ładnie przybywa :):_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)