czwartek, 2 lipca 2015

Kolczyki wachlarzyki

Witajcie Kochani,
kolejną rzeczą na liście do zrobienia były kolczyki wachlarzyki podejrzane kiedyś na blogu Wreaph - Koraliki tudzież. A że mistrzyni koralików, jaką niewątpliwie jest Weraph udostępniła na swoim blogu tutorial jak owe wachlarzyki zrobić - trzeba było się wreszcie za nie wziąć :) Tutek jest super zrobiony! Wszystko czytelne i nawet ja - nigdy w życiu nie korzystająca ze schematów - dałam radę :)

I tak oto powstało ich trochę :P bo bardzo przyjemnie się je robi. Znaczy teraz już mi się je robi przyjemnie, bo za pierwszym razem jak mi przy nadziabywaniu TOHO 8/o wciąż to co miało być wachlarzykiem, wyglądało jak coś rozlazłego :/ to nie było za ciekawie. Jednak po zaciągnięciu mocniej nici, wszystko ładnie się złożyło w wachlarzyk a ja wydałam z siebie radosne: JUUUUPPIIII :) aż Szymuś przyleciał zobaczyć co ta szalona Mamuśka tak piszczy :)

Taaaaadddaaammmm - pierwsze były jak należy wegług wytycznych 4 rozmiary TOHO :)


A potem to wiadomo jak to ze mną jest :P modyfikacja :) Bo wcale nie trzeba na końcu dawać TOHO 6/o. Można dać połączone mniejsze rozmiary:


Można dać też koraliki Fire Polish:


Lub też Miyuki Long Magatama:



A mając tylko czarne i zielone TOHO 15/o można też pominąć ten rozmiar :P i wydziergać nieco większe wachlarzyki ze szklanymi kropelkami na końcu:




I co Wy na to? A muszę się jeszcze pochwalić, że dogadałam się dzisiaj z moim durnym aparatem :P he he he także wszystko co zrobiłam w ostatnim tygodniu albo i dwóch - a wierzcie mi Kochani, że trochę tego powstało - zostało przyzwoicie obfocone :)

Wpadłam w szał wachlarzykowy:


A ten piękny stojaczek na kolczyki podarował mi Mójci Mąż Kochany (zakupił w Home&You):


W sobotę jadę z moją biżu na XVIII Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny "Świat pod Kyczerą" - trzymajcie kciuki :) A może ktoś będzie? Zapraszam serdecznie :***

Więcej info - klik na banerek poniżej:

 Świat pod Kyczerą

Dziękuję, że jesteście i zaglądacie :****

Zapraszam na INSTAGRAM :) i życzę miłego weekendu :*
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Faktycznie wpadłas w szał wachlarzykowy. za to jakie one piekne. Nie mam pojęcia jak to sie robi iwiec podziwiam szczerze umiejetności i precyzję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, fioletowe i czarne to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja :)
    Ja też już od dłuższego czasu miałam na nie ochotę, ale zawsze coś mi przeszkodzi żeby po nie sięgnąć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja , miałam napisać ,które mi się najbardziej podobają ale nie mogę się zdecydować. Powodzenia na kiermaszu !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne kolczyki! normalnie robisz koraliki to chyba Twoje nowe powołanie, bo idzie Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolczyki a ten wieszaczek rewelacja - powodzenia na festiwalu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super!
    czarne zwracają uwagę, chyba ze względu na kształt :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)