niedziela, 21 czerwca 2015

Wymianka z Jolą i Instagram

Witajcie Kochani,
na początku roku wymiankowałam się z Jolą z Biebrzmilskiej Krainy. Zaraz potem umówiłyśmy się na następną wymiankę.

Ja chciałam tylko torbę z filcu na moje koraliczki i krosno. A sami zobaczcie co dostałam:



A torba jest rewelacyjna! Jolu jesteś mistrzynią filcowych toreb :* Dziękuję :**** Wszystko się super mieści :*





Jest i coś dla Szymusia :)



Jola w zamian chciała tylko bransoletkę i pudełko z pokrywką :) Ale że lubię Jolę ogromnie, dostała ciut więcej :)



A to dla Bratanicy Joli, która lubi zwierzątka :) Obrazki powstały z ciekawości. A wyglądają trochę jak witraże:








Kto nie zna, zapraszam na bloga Joli - Biebrzmilska Kraina a zobaczycie jakie cudeńka z filcu i nie tylko tworzy ta niezwykle uzdolniona Osóbka :* Jolu dziękuję za wymiankę :*


Wiem, wiem, że miały być kolczyki ale wierzcie mi, że przy takiej szaroburej pogodzie ja i mój aparat nie dogadujemy się wcale i coby nie zrobić mu krzywdy wolę poczekać na słoneczko :P A w kolejce do obfocenia czeka cała masa biżu :P

Od około 2 tygodni jestem na Instagramie :) miało być konto na FB ale jakoś nie mogłam się przemóc  (wybacz Ciotka) :P he he he a o Instagramie myślałam już wcześniej i zdecydowałam się właśnie na niego :) Zapraszam:

                                       <<INSTAGRAM AFLAME_BUTTERFLIES>>

Mam nadzieję, że słońce wkrótce zawita do nas na stałe :) w końcu już niedługo LATO :)
Życzę Wam Kochani cieplutkiego dnia i pięknego słoneczka :*

Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Aniu kochana ja również bardzo dziękuję za wymiankę i cuda które od Ciebie dostałam . Twoje prezenty to majstersztyk , jestem zachwycona i pełna podziwu dla Twego talentu. Bardzo Ci dziękuję i przesyłam moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu... śliczna wymianeczka !!! obustronnie... torba piękna ...
    a wiesz pudełeczko te różane... oj mnie zachwyciło
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ten listonosz nie za często do ciebie wpada? ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)