czwartek, 11 czerwca 2015

Dla Dorci

Witajcie Kochani,
pamiętacie jak się chwaliłam co dostałam na urodziny od Dorotki co ma kota, która prowadzi bloga o tej samej wdzięcznej nazwie Dorota ma kota? Nie, to zajrzyjcie tutaj o.

Jedynym życzeniem Dorci było upieczenie babeczek :)
W dowód wdzięczności przygotowałam dla Dorci takie oto słodkości:



Są babeczki w breloczku:



i luzem:



A także gwóźdź a raczej słoik programu :P tak mnie naszło jak zobaczyłam ten mały słoiczek, że mogę na pokrywce poprzyklejać słodkości:





A do kolekcji zrobiłam koszyczek na ciacha lub inne słodkości, którego strzeże Ciasteczkowy Potwór, którego - tu muszę się przyznać - sromotnie przyfajczyłam od spodu, bo najzwyczajniej o nim zapomniałam i poszłam wieszać pranie :P



Paczuszka już doszła i wiem, że Dorci smakołyki przypadły Ci do gustu :* a dietę szlag trafił :P

Dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami :) Następnym razem zapraszam na kolczyki :)

Życzę miłego dnia :***
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe smakołyki! Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę z Tobą!
    prosi człowiek o babeczkę....
    a dostaje całą cukiernię i jeszcze pół chlewika prosiaków do kompletu! ;-P

    ....a my właśnie rodzinne postanowienie podjęliśmy "koniec słodzenia"

    a ja nie moge słodyczy w domu trzymać bo Mójci jakiś radar na słodycze ma i pod podłogą znajdzie i wyżre ;-D

    na szczęście te może sobie lizać do woli ;-PPP

    dzięki Anulko za koleją przemiłą kooperację


    PS. nie moge przeczytać listu w butelce! ;-/

    OdpowiedzUsuń
  3. no Aniu widzę, że z Tobą to jest takie "mówisz-masz" :) mnie się te babeczki bardzo podobają, a ciasteczkowy potwór to nic że przypalony - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty przygotowałaś :))) Pięknie to wszystko wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)