piątek, 26 czerwca 2015

A w pudełku ...

Witajcie Kochani,
tak jak obiecałam pokażę Wam co było w exploding boxie z okazji 30 rocznicy ślubu dla Rodziców Akrimeks (która prowadzi bloga Akrimdolls).

Nie wiem jak macie Wy z planowaniem wyglądu tworków, ale ja w przypadku pudełeczek czekam na ten moment, na wenę, która mnie porwie i każe tworzyć, póki wszystko nie będzie skończone :) Nooooo oczywiście jeśli nie mam jakiś konkretnych wytycznych. Ale przeważnie są to takie typu: okazja, kolor czy np. jakiś konkretny element jaki ma zawierać pudełeczko. Ale tu miałam dowolną dowolność :P


Niewątpliwie cały urok tegoż pudełka tkwi w skrapkach, które dostałam od Dorci, która prowadzi bloga Dorota ma kota :) Dziękuję raz jeszcze :****** A razem z cieniowaną krepiną, którą nabyłam baaaardzoooo dawno temu; różyczkami, które dostałam od Mamy i koszyczkiem od Marty (która prowadzi bloga Martufa Dziubie) - tworzą idealną żółto-fioletowo-zieloną całość :)

Jak Wam się widzi?













Mi osobiście bardzo podoba się to połączenie kolorystyczne :)

Dziękuję za komentarze Kochani :* i zapraszam do zaglądania na INSTAGRAM :)

Życzę miłego weekendu :)
Buziaki :***

13 komentarzy:

  1. Woow pudełko jest prześliczne ;)

    Ja też bardzo lubię łączyć te kolory ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne pudełko!!! A ten koszyczek jest przesłodki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne pudełko koszyczek fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, kolorowy, radosny boxik !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jest śliczne - a na żywo jeszcze ładniejsze :) dziękuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, pudełko jest prześliczne:) jak każde, które wychodzi spod Twojej zdolnej rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetycznie!
    podoba mi się wykorzystanie scrapków w koszyczku, super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się pudełko wraz z zawartością podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Pudełko śliczne :)Któż by nie chciał dostać takiego pudełka ,prawda ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)