środa, 13 maja 2015

Zmiana kodu :)

Witajcie Kochani :*
przyznaję się bez bicia ale tyko ten jeden raz, że dzisiaj obchodzę moje ostatnie 18 urodziny :P he he he a dokładniej dzisiaj następuje u mnie zmiana kodu na 3 z przodu :P czyli 30 urodziny me :)

Moja Babciunia Anielcia przywitała mnie pięknymi irysami, mówiąc: "oto kwiatki z mojej rabatki" :) Musicie widzieć, że Babcia co roku daje mi na urodziny bukiecik z kwiatków ze swojego ogródeczka i te kwiaty cenię sobie najbardziej :)


A Mama dała mi w dupę 30 razy :) i mówi do mnie, że takam duża urosła. To się pytam czym mnie karmiła, bo wtedy chyba nie było jeszcze GMO :P he he he tylko świecące marchewki :P

A Szymuś na wieść, że Mama ma dzisiaj urodziny stwierdził, że "tak nie było. Ja mam urodziny dzisiaj" :P
A Mójci niestety daleko :/ na kursie zaplatania lin w Gliwicach :((((((((((((( zobaczymy się dopiero w piątek :*

Ja nie wiem czy Wy Kochani też tak macie, ale ja jak mi się zbliża termin urodzin dostaję kręćka i chciałabym coś zmieniać w sobie - w wyglądzie zazwyczaj :P No to pojechałam wczoraj na zakupy. Zaszalałam. Kupiłam sukienkę :P gdzie ostatnio w sukience to chyba na swoim ślubie występowałam już  przeszło 7 lat temu. Ale tak mi wcześniej zaświtał pomysł przefarbowania się na blond :P Dobrze, że mi go wybili z głowy, bo przy mojej ciemnej karnacji wyglądałabym co najmniej śmiesznie w jasnych włosach :P No ale dalej mnie coś męczyło, że jak to tak bez echa ma przejść :P No i strzeliłam sobie dodatkowe dwa kolczyki w uchu :P (tak naprawdę to strzelała Pani Kosmetyczka)

A oto dowód mojego szaleństwa 30-stkowego :P he he he


A Wy jakie macie zwyczaje urodzinowe?

Życzę Wam miłego dzionka :* Do po niedzieli :*
Buziaki :******

 Aaaaaaa z chętnymi na wymiankę Kobitkami skontaktuję się po niedzieli :****

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)
    Bukiet dostałaś przepiękny, a z tymi dziurami w uszach to zaszalałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :*
      Hi hi no małe szaleństwo jeszcze nikomu nie zaszkodziło :P

      Usuń
  2. Kwiaty piękne ;)
    Kolczyki to istne szaleństwo hihihi
    I wszystkiego najlepszego kochana ;)

    A cóż to xa wymianka? Coś mnie chyba ominęło ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Madziu :*

      W poprzednim poście zapytałam czy jest ktoś chętny na wymiankę ze mną :) Jeśli masz ochotę to zapraszam na mejla :)
      Buziaki :*****

      Usuń
  3. Zdrowia!
    Szczęścia!
    i słodyczy! :-)

    Dorota co ma kota ci życzy! :-)

    wszystkiego najlepszego Aniu
    i polewaj! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, wszystkiego naj... naj... najwspanialszego z okazji urodzin!!! Ja też mam tak przebite uszy i też w urodziny, tylko chyba 35 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i spełnienia marzeń. Mnie też nosiło, ale nie odważyłam się na taki krok, pozostały mi porządki w domu ;)
    PS. miło spotkać osobę, która świętuje w tym samym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego Aniu - dużo uśmiechów, miłości i szczęścia oraz wielu pomysłów i chęci do tworzenia :)
    ja jakoś tak się zawsze składa, że przy ważnych wydarzeniach robię rewolucje na głowie :D jak skończyłam gimnazjum - ścięłam włosy na grzyba, jak zdałam maturę - ścięłam włosy na krótko, jak się urodził mój Starszak - ścięłam włosy i teraz po narodzinach Malucha też ścięłam włosy na damskiego irokeza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu kochana wszystkiego naj, naj najlepszego Ci życzę. Super kolczyki sobie strzeliłaś na urodzinki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)