sobota, 2 maja 2015

Wymianka z Natalią

Witajcie Kochani,
ależ tu u mnie wieje nudą :P co nie? nosz ostatni post był 18 kwietnia.
Ach jo.... nie żebym nie miała co pokazać - mam - i biżu i papierową wiklinę i inne takie. Biżuty na szydełku tworzą się niemal codziennie :P Jakoś tak nie mam weny na zrobienie zdjęć, na pisanie postów. A teraz na dodatek jestem chora :/ he he he pociągająca :) i już mi się w ogóle nic nie chce. Kto zna jakiś magiczny specyfik na pozbycie się z gardła papieru ściernego?

Po raz kolejny - i nie ostatni - wymieniałam się z Natalią F prowadzącą bloga Zaczarowany Papier.

To ode mnie - zgodne z listą marzeń Natalii, chociaż muszę przyznać, że jeszcze trochę zostało na następną wymiankę :P :














Ja chciałam tylko 2 - 3 tace z papierowej wikliny - gdyż uważam Natalię za mistrzynię ich wyplatania! A dostałam to:





Cudne, prawda? A jak pięknie pachną kawą :) mmmmmm.....najbardziej lubię je stawiać na słońcu... aromat kawy jest powalający :) Miałam je maznąć lakierem bezbarwnym ale obawiam się, że nie będą już tak cudnie pachniały.

Kto następny do wymianki???

Dziękuję, że zaglądaliście do mnie i zostawialiście komentarze :****** Cieszę się, że podobały Wam się moje dobre rady kiermaszowe :)))

Życzę miłego dnia Kochani :*
Buziaki :***

6 komentarzy:

  1. świetna i udana wymianeczka...
    faktycznie mogloby być Ciebie więcej na blogu ale nie krzyczę bom sama ostatnio trochę zaniedbuję...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna wymianka :) ja zawsze jestem chętna na wymianki, więc jak coś to pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wymianki są świetne ...wszystkie prezenty mi się podobają bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka marzenie - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)