środa, 20 maja 2015

Spiralki

Witajcie Kochani,
jak tylko zobaczyłam spiralkę zapragnęłam taką mieć. Została dopisana (w pamięci) do dłuuuuuuuuuugiej listy pt: "Do zrobienia", na której to liście jest już sama nie wiem co :P he he he I jak to bywa często, bransoletka została zapomniana.
Pewnego razu jednak pisząc z Natalią co prowadzi bloga Zaczarowany Papier ujrzałam ją (spiralkę) po raz drugi. Poczyniona została prze Natalię właśnie - tylko się nią chyba jeszcze nie pochwaliła do tej pory :/ Wydobywszy sekret sekwencji i zakupiwszy odpowiednie wielkości koralików TOHO, zaczęłam nadziabywać. Niadziabuję i nadziabuję i nadziabuję ..... trochę to trwało.... zaczynam wreszcie dziergać i.... bleee .... nosz brzydko dobrałam kolory :/ agrrrr.... rozprułam, ściągnęłam z nici koraliki, posegregowałam. W sekwencji podanej przez Natalię były 3 wielkości TOHO: 6/o, 8/o i 11/o. Z lekka mi to przyduże się wydało po kawałku jaki zrobiłam, więc zamieniłam każdy rozmiar na mniejszy, czyli użyłam: 8/o w kolorze białym, 11/o w kolorze złotym i 15/o w kolorze zielonym - przyznam szczerze, że gdzieś w odmętach internetu widziałam taką właśnie kolorystykę i baaaardzo mi się spodobała.

Sekwencja jest bardzo prosta i następująca:
3 x 8/o
1 x 11/o
3 x 15/o
1 x 11/o.

Potem wymyśliłam sobie z ciekawości drugą bransoletkę ale tylko z dwóch wielkości: 8/o w kolorze czarnym i 11/o w kolorze białym.

Sekwencja jest jeszcze prostsza:
3 x 8/o
3 x 11/o.

A po wydzierganiu obu sznurów, powstały takie oto bransoletki:


Już na pierwszy rzut oka widać, że bransoletka wykonana z trzech wielkości TOHO jest bardziej pokręcona :)









Osz com się napstrykała zdjęć dzisiaj :P ale chyba znalazłam złoty środek - najzwyklejszą w świecie białą kartkę A4 :) Muszę tylko popracować nad oświetleniem i będzie już dobrze.
A tu sobie zaszalałam i zrobiłam zdjęcie w różach :) a raczej płatkach :P



I co Wy na to Kochani?
Który stopień zakręconości podoba Wam się bardziej?

Aaaaaaa..... i ta spiralka to cellini jest :)

Dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze :***** Witam nową Obserwatorkę :*

Życzę miłego dnia :)
Buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś spróbować, zrobić sama takie cacuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły. Bardzo fajnie wygląda taka forma bransoletki. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wersja biało zielona :) Też ją mam na celowniku :) Kiedyś robiłam podobne ale w innej sekwencji (1x11/0, 1x8/0, 1x11/0 i chyba 5x15/0), ale ta wersja jest ciekawsza, więc jest na liście "do zrobienia" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bardziej pokręcona fajniejsza. Też się przymierzam do takich spiralek, ale jakoś nie mogę się zebrać. Dzięki za podanie sekwencji :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe.... jeszcze takowych nie widziałam :-)

    zielona chyba bardziej przyciąga wzrok przez te błyszczące koraliki

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci zazdroszczę umiejętności robienia tych sznurów koralikowych.... obie są śliczne, ale bardziej mi się podoba splot czarno-biały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się nią nie chwaliłam. Póki co nadrabiam zaległości i chwalę się naszą ostatnią wymianką:) Cieszę się, że byłam inspiracją he he Fajna jest ta biało-zielona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany cudowne są obie. Mnie skradła serducho ta biało zielona. Przepiekna. Zazdroszcze umiejetności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne bransoletki :) zielona genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNE OBIE I PLUS ZA WYKONANIE !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)