wtorek, 19 maja 2015

Dorcia :*

Witajcie Kochani,
posta miałam napisać rano, ale jakoś mi się tak przedłużyło i w sumie dobrze, bo mogę Wam się czymś pochwalić :) Był u mnie Pan Listonosz - pozdrawiam :) - i przyniósł mi paczuszkę. Hmmmm... niczego się nie spodziewałam już raczej. Ale jedno spojrzenie na nadawcę wyjaśniło wszystko.

Moja Kochana Dorotka co ma kotka, która prowadzi bloga Dorota ma kota pamiętała o moich urodzinkach :******

Jak się tylko pozbyłam opakowania wierzchniego, moim oczom ukazał się taki oto widok:



Oczywiście Szymuś już się czaił z boku i pytał co to. Powiedziałam Mu, że miałam urodzinki i to prezent od Cioci Dorotki dla mnie. Zasmucił się ogromnie, bo też chce mieć już urodziny :) a do sierpnia jeszcze dalekooo.
W środku było to:


Jeszcze dobrze nie wyciągnęłam zawartości a wszędobylskie oko Szymusia dostrzegło już czekoladki Kinderki :)))) Ciocia wie co dobre :) A Szymuś krzyknął: "O moje koladki! Ja tes mam urodziny!" I takim oto sposobem Dorcia ucieszyła nas oboje :) Dziękujemy :*******


A oto gwiazda paczuszki, w której się zakochałam! Już stoi na samym środku mebelków coby każdy mógł ją podziwiać :*






Dorotko dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo :*******

A tu jeszcze zobaczcie dowód na to, że nic się nigdy nie marnuje :) a folia bombelkowa he he he to fajna zabawka:


Zajrzyjcie koniecznie na bloga Dorota ma kota a zapewniam, że znajdziecie tam więcej cudnych kartek i nie tylko :) oraz Kobietę o wielkim sercu, wspaniałym talencie i niebanalnym poczuciu humoru - którą ja osobiście uwielbiam :*********

Życzę miłego wieczorku, a raczej już nocy :P i zapraszam na jutro na post biżuteryjny :)
Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. "koniec słodzenia"!

    i bez tego cie kocham ;-P
    "piecz" babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny prezent otrzymałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paka pełna przecudnych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat z okazji urodzin :) Podziwiałam Twój prezent u Doroty i postanowiłam zajrzeć też do Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)