sobota, 18 kwietnia 2015

Spec od kiermaszy...

... to ja :P

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu przed Wielkanocą Marta, która szerzej znana jako Puchacz prowadzi bloga Sowia galeria wybierała się na swój pierwszy kiermasz i poprosiła mnie o jakieś rady jako speca od kiermaszy :p he he he uśmiałam się jak nie wiem co na mój nowy tytuł :P i odpisałam.

Jakież było moje zdziwienie, kiedy w czwartek Pani Listonosz przyniosła mi list od Marty właśnie :) Otwieram. A tam małe co nieco i liścik - do którego się Kobieto nie mogłam dobrać :P



Dziękuję Ci Kochana za miły prezent :) przyda się :)


Subiektywne rady kiermaszowe by Ania S :) 
czyli co oprócz tworków wszelkiej maści zabrać ze sobą należało by (poza stołem i krzesłem też) :)

1. obrus - polecam najzwyklejszy biały obrus, bo wiadomo stoły są różne, a i lepiej się będzie wszystko prezentowało a jak długi jest to i zakryje ewentualne pudełka, torby i pojemniczki. A jak macie jakieś wiszące cosie to za pomocą szpilki bądź agrafki możecie je przyczepić do obrusika :) Wiem, wiem, że to niby oczywista oczywistość ale ja na swój pierwszy kiermasz nie wzięłam nic do zakrycia stołu, bo nie wiedziałam i dostałam taki opier*** że głowa mała :P

2. stojaki, wszelkiej maści podwyższenia, pudełka, walizeczki, pałąki - pamiętamy o tym, że stoły są płaskie to i nie wszystko widać jak się naupycha. A i ładniej jest jak tworki nasze w czymś leżą, są posegregowane itd. Ostatnio sobie poczyniłam stojak na biżu (o tutaj można looknąć), jak bym mogła to bym przytargała pewnie jakiś regał :P bo by było wszystko widać najlepiej :)

3. moniaki - duuuużooo drobnych do wydawania, tak tak, bo jak nie masz wydać to Klient idzie rozmienić i często już nie wraca :P Przydatny jest też jakiś pojemnik na monety oraz kalkulator ale to w każdym telefonie jest jakby co :)
W sumie nie wiem jak Wy, ale ja osobiście lubię jak ceny są widoczne, albo gdzieś tam przyczepione do tworków, ale tak, że mogę sama je znaleźć. Nie lubię pytać się o ceny, dlatego na moim stoisku ceny są widoczne.

4. opakowanie, reklamóweczka, woreczek - czyli jak już coś zostało kupione, zapłacone, reszta wydana - czas to jakoś temu Człowiekowi dać coby łatwiej było to nieść. Osobiście na większą rzecz daję reklamówkę, a na mniejsze to różnie. Czasami Klient ma już coś kupione i w opakowaniu i nie chce kolejnego.

5. wizytówki, namiary - no to chyba oczywiste :) ja swoje wizytówki zamawiałam na stronie Vistaprint, ale można sobie samemu druknąć. Na moim stole kiermaszowym zawsze mam pojemniczek z wizytówkami i każdy chętny może sobie ją wziąć. Dodatkowo czasami na większe tworki podklejam kartkę z wydrukowaną nazwą mojego bloga.

6. prowiant - w zależności od długości trwania kiermaszu, warto ze sobą wziąć coś do jedzenia i picia :)

7. duuuuuzżżżooooo uśmiechu, dobrego humoru i nastawienie się na poznawanie nowych fajnych Ludzi i miłe spędzenie czasu. Wiem na własnym przykładzie, że nastawienie się na zysk, zysku nie generuje :p he he he a jest wręcz przeciwnie. Wiadomo - temat rzeka - po to jedziemy też na kiermasz coby zarobić ale wiadomo - temat kolejna rzeka - rękodzieło to ciężki kawałek chleba!

No i proszę, się rozpisałam jak zwykle :P Może Wy Kochani macie jeszcze jakieś dobre rady kiermaszowe?

Oczywiście jakby ktoś miał jakieś pytania zapraszam do napisania mejla do mnie. Chętnie zawsze służę pomocą i dobrą radą :* A jak chcecie się na wymiankę ze mną umówić to bez krempacji :) nie gryzę :) i zawsze chętna jestem :*

Dziękuję pięknie za Wasze komentarze i odwiedziny :*
Pogoda się u nas znowu zepsuła i od paru dni jest zimno. A jak jest u Was?

Życzę miłego weekendu :*
Buziaki :*

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. się rozpisałaś :P jak w liście :)

      Usuń
    2. Już się rozpisuję bardziej : :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
      Zmasowany atak buziek -strzeż się :P!

      Usuń
  2. prawdziwy spec ....o polówie rzeczy nie pomyślałabym sama ..dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. he he, chyba już wszystko napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie napisałaś coby sobie krzesełko ( na wszelaki słuczaj) zabrać bo nigdy nie wiadomo czy organizator zapewni ;-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)