niedziela, 12 kwietnia 2015

Expresowe pudełeczko

Witajcie Kochani,
piękna pogoda się nam zrobiła po Wielkanocy :) a u Was? Staram się z Szymusiem wychodzić codziennie na dwór :) także poranek mija nam na szybkim sprzątaniu, zrobieniu prania - jak ja lubię zapach prania wysuszonego na słoneczku :) - przygotowaniu obiadu bądź jego części i heja do piachu :) Mówili, że Szymek wyrośnie z biegania - marzenia - jak biegał tak bega dalej :P Oczywiście posiedzi w piaskownicy, pobuja się na huśtawce czy pobawi z Dzieciakami ale 2 kółka wokół placu muszą być :P he he he :) a najlepsza zabawa to taka z bieganiem :) Taaaa..... niech biega :) Tylko ile ja tych ciuchów muszę zabierać ze sobą na dwór :P ach jo.... chyba Bolt mi jakiś rośnie :)


W piątek bardzo późnym wieczorkiem dostałam zamówienie na pudełeczko dla Dziewczynki z okazji Chrztu Świętego. Nic w tym dziwnego, gdyby nie to, że termin był dość krótki - sobota wieczór :) No troszkę się zdziwiłam najpierw ale wiecie, że lubię wyzwania a pod presją czasu tworzy mi się najlepiej :) Pudełeczko powstało w naprawdę expresowym tempie z materiałów, które akurat miałam w domu.

Pani znalazła moje ogłoszenie na OLX.pl o tutaj. (A tu macie jeszcze listę moich wszystkich ogłoszeń - może coś Wam się spodoba)




Środek pozostał specjalnie pusty. Ma się tam znaleźć pudełeczko z kolczykami dla Maleństwa.
Mimo tak krótkiego czasu na wykonie jestem zadowolona z efektu :) Pani zamawiającej też się podobało a to najważniejsze :* Pozdrawiam :)

Miałam kupić kiedyś koraliki TOHO 8/0, bo Natalia prowadząca bloga Zaczarowany Papier skusiła mnie piękną bransoletką, którą mam nadzieję niedługo się pochwali na blogu. A tu sklep Kadoro.pl obchodził urodziny i z tej okazji dostałam 12% rabatu na zakupy. No i mnie skusili :P I trochę zaszalałam :P


Jak zobaczyłam kaboszony z motylkami od razu dodałam je do koszyka, tak jak i ten piękny kaboszon ceramiczny w kształcie łezki - cudny jest, prawda?


Mam ogłoszenie jeszcze:
Wczoraj robiłam aktualizację Androida na Szajsungu przez Kiesa po kablu i szlag trafił moje kontakty wszystkie, a że całkiem niedawno wymieniłam kartę na jakąś LTE to oczywiście zapomniałam skopiować kontakty na SIMa :/ pech podwójny a nawet i poixowy bo straciłam też wszystkie zdjęcia, filmy, aplikacje itd. itp. Czuję się jakbym miała nowy telefon :/
Uwaga :) Do Wszystkich, którzy to czytają a mają mój numer telefonu w kontaktach:

Wyślijcie mi smsa i podpiszcie się :**** będę wdzięczna w odzyskaniu chociaż części kontaktów :*

I morał na koniec: róbcie kopie zapasowe :P he he he :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*****
Życzę miłego i słonecznego dnia :*
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich zakupowo - koralikowych szaleństw ;) Piękne pudełko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście, że ja nie mam takich umiejętności, bo chyba bym zbankrutowała :(((. Pudełko piękne!!! Strasznie podoba mi się ten kwiat na wieczku, jest CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle zaszalałaś ale takie zakupy to czysta przyjemność !
    pudełeczko urokliwe a Twoje ręce nei tylko zdolne ale i szybkie !
    podzrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko jak na ekspresowe zamówienie bardo fajnie wyszło . Zakupów troche zazdroszcze, uwiebiam takie przydasiowe zakupy. Kabaszonki z motykami cudowne.
    Pozdrawiam i dziekuję za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że masz zamówienia, oby jak najwięcej :-)

    a kopie się robi, tylko każdy sobie o tym przypomina po fakcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełeczko, takie dla małej Księżniczki :) a zakupy chyba bardzo udane :) przydasiów nigdy dość, ja jestem maniaczką koralików i mogłabym je kupować tonami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)