piątek, 27 marca 2015

Zielono zielono zielona

Witajcie Kochani,
zielony kolorek to ja lubię - i to bardzo :) Mam zielone ciuchy - chociaż nie za dużo - i biżu. Dwa pokoje w naszym domu są zielone. Jeden jest pomalowany na jasny zielony a drugi - Szymusiowy - na soczystą groszkową zieleń a na jednej ścianie jest tapeta biało zielona :) W sumie na ubrania dla Szymusia często wybieram zielony, podoba mi się znacznie bardziej niż utarty niebieski.

Na zielony kolorek u Danusi:

 zielono mi

przygotowałam bransoletkę na 5 koralików w rzędzie. Użyłam do jej wydziergania 5 różnych kolorów zielonego:



Jak dla mnie do seledynowego jedynym kolorkiem, który pasuje jest czarny :)

Dziękuję, że zaglądacie :*

Miłego dnia.
Buziaki :*

41 komentarzy:

  1. też kocham zielony kolorek; zawsze dobrze się w nim czuję;
    ładniutkie biżu
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, i jeszcze ten listek, który wieńczy dzieło, coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka Ci wyszła, a zestawienie kolorystyczne bardzo wiosenne
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wiosenna bransoletka, a ten listek to taka kropka nad i :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory i całość prezentuje się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i bardzo wiosenna. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziewczęca :) Energetyczna zieleń jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, chociaz z niebieskościami nie zgodzę się - dla mnie są najpiękniejsze;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wiosenna bransoletka :) Podobnie, jak moja :))

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejna sliczna bransoletka. Jak Wy to robicie pojęcia nie mam ale efekt mnie zawsze zadziwia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładna. Jak szczypiorek z ogórkiem. Bardzo wiosenna i pachnąca zieleniną :) Lecę zrobić śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńko! :) bardzo energetyczna i ożywcza kolorystyka, akurat na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dla mnie bombowo dobrane odcienie zielonego kolorku.
    Niby taka zwykła ,bo często widuję takie ,ale za każdym razem zachwycam się nimi na nowo.
    Baw się dobrze ,już niebawem nowy kolorek ,także już dziś zapraszam do dalszej zabawy.
    Aniu liczę ,że czasem zaglądasz na inne blogi i podglądasz co dziewczyny zrobiły zielonego,bo jakoś Ciebie nie widuję nigdzie,albo ślepa jestem na amen.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadrobiłam i odwiedziałam dzisiaj wszystkie Kolorystki :) Wszystkie prace są cudne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Pięknie zestawione kolory :) Wyszło bardzo ładnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności, prawdziwie wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, wiosenna bransoletka Aniu! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest - te odcienie zieleni tak ładnie się przeplatają :) A ten listeczek - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne koraliki. ja bym tak nie potrafiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie koralików z połyskiem i bez wygląda bardzo ładnie i daje złudzenia kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne połączenie kolorków i bardzo precyzyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie przenikają się te zielenie i wyszła taka wesoła wiosenna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bransoletka! Kocham zielony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna i oryginalna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza bransoletka, ma piękne kolorki i całość fajnie uzupełniłaś zielonym listkiem .

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna! Uwielbiam takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna! Uwielbiam takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bransoletki wężyki są bardzo wygodne, i super się je nosi, a osobiście uwielbiam je robić na przystankach w oczekiwaniu na autobus - co w sumie w połączeniu z mnogością dostępnych kolorów koralików grozi nową manią i uzależnieniem - uczciwie ostrzegam ;-) Wężyki wciągają ;-)
    Chyba, że już jesteś wciągnięta i za późno na takie ostrzeżenia..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że dla mnie jest już za późno :P he he he wpadłam w koraliki :) też mam zawsze przy sobie nici z nadziabanymi koralikami i szydełko :) Buziaki :****

      Usuń
  29. Bransoletka i zestawienie kolorystyczne bardzo piękne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)