środa, 25 marca 2015

Tace

Witajcie Kochani,
dawno mnie tu nie było :/ Ach jo.... przygotowuję się z prędkością światła do kiermaszu, którego miało nie być :P i cały czas poświęcam na jajcory i inne takie. Już niedługo pokażę Wam moje jajeczne dziwadła - także szykujcie się :) Będzie to jedna ale porządna porcja jaj :)

A dzisiaj coś z papierowej wikliny, której też dawno tu nie było - tace. Moje ulubione okrągłe tace z dekupażem :) i koszyczek:












Wszystkie tace jeszcze są do wzięcia. Zamawiajcie, bo w sobotę jadą ze mną na kiermasz i mam taką cichą nadzieję, że znajdą tam nowych Właścicieli :)

Dziękuję, że Jesteście i zaglądacie i zostawiacie słowa, które mnie motywują :****

Miłego dnia Kochani.
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, pewnie pójdą na kiermaszu jak świeże bułeczki, z motylkiem i stemplem mój faworyt 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne cacki ;-)
    z monochromatycznym motylkiem mnie urzekła

    no i trzymam kciuki za powodzenie na kiermaszu i żeby poźniej dzwoniło i szeleściło w kieszeni ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle nie mogę się nadziwić, jak piękne rzeczy można zrobić z papierowej wikliny. Twoje tace są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A-jaj-jaj, jak my to przeżyjemy :P
    Super tace i koszyczek, mi też najbardziej podoba się ta z motylem i stemplem.
    Ja też jadę w tą sobotę na kiermasz jako osoba wystawiająca, pierwszy raz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja trzymam kciuki za Ciebie a Ty za mnie :) Powodzenia :***

      Usuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)