czwartek, 12 marca 2015

Różne takie

Witajcie Kochani,
dzisiaj będzie duuuuużooo różności, bo dawno mnie tu nie było :*

Jakiś miesiąc temu zostałam nominowana do Libster Blog Award przez P iwonię z bloga Fantazje kwiatowe .. Dziękuję :* i przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na Twoje pytania.


PYTANIA:
1. Dawać czy dostawać? Miło jest dostawać ale zdecydowanie wolę dawać.
2.  Zbierać/wyszukiwać czy kupować? I to i to :) Wiadomo, że fajnie jest kupować nowe przydaśki - czasami wręcz trzeba ale jestem zbieraczką i wszystko oglądam 10 razy zanim wyrzucę :P i uwielbiam potem z tych rzeczy tworzyć :) 
3. Wieczór z przyjaciółmi czy tylko we dwoje? We dwoje :*
4. Śpiewać czy słuchać jak inni to robią? Śpiewać jak nikt nie słyszy :P ale słuchać profesjonalistów :)
5. Co jest dla Ciebie największą motywacją? Najbardziej motywuje mnie zbliżający się koniec czasu na wykonanie zamówienia :P i wbrew pozorom problemy.
6. Czy pokazujesz na blogu swoją pracę czy wyłącznie hobby? Fajnie by było jakby moje hobby było jednocześnie moją pracą ale póki co na blogu pokazuję Wam moją pasję a raczej pasje.
7. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego? Wiosna :) przyroda budzi się do życia, kwiatuszki wyrastają, kończy się zimna i szara zima. Lubię też wczesną jesień za piękne barwy w lesie :)
8. Film - w kinie czy w domowym zaciszu? Raz na rok w kinie ale przeważnie w domu.
9. Lubisz gotować/piec? Jaki przepis mogłabyś mi polecić? Lubię piec ciasteczka i pierniczki - przepis na moim blogu w okolicach początku grudnia.
10. Ulubiony kwiat? Niezapominajki i frezje
11. Góry czy morze? Góry nad morzem były by idealne :)

Ja ze swojej strony pięknie dziękuję za wyróżnienie i nominuję Was Wszystkich Kochani. :***

Od Martusi moje Kochanej dostałam dwa jajeczka - w piękne motyle i jeszcze piękniejsze maki :) Marta prowadzi bloga Martufa dziubie - zajrzyjcie koniecznie, znajdziecie tam jeszcze więcej cudnych jajcorków :*





W weekend nawiedziłam Benitę. Dzięki chwilowej nieobecności naszych Maluchów (dziękujemy naszym Mężczyznom za to, że się Nimi tak fajnie zajęli) mogłyśmy sobie podziergać. Ja zrobiłam bransoletkę dla Benity ale to Wam pokażę kiedy indziej. Benita robiła kwiaty kanzashi. Między innymi powstała taka oto cuuuuuudoooowna opaska, którą dostałam od mojej Kochanej Benitki :* Dziękuję :* Benita prowadzi bloga Brunlandia - zajrzyjcie koniecznie :***



Jakiś czas temu wymiankowałam się z Agnieszką z bloga MOJA LALKA -  do podejrzenia tu u mnie i tu u Agnieszki i jeszcze tutaj. Zapomniałam Wam jeszcze pokazać karteczkę jak przyszła do mnie troszkę później. W środku były cudowne życzenia - dziękuję :)


Zapisałam się też na bardzo fajną wymiankę Przekazuję dalej u Czarnej Damy z bloga Misiowy Zakątek. Paczuszka do mnie przywędrowała od Violi z bloga Pasje Violi.



Wzięłam tego oto cudownego anioła z krzyżykową różą:


A wysłałam to do Sylwii z bloga Siloe4Us.



Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak fajnej zabawie :)

Moja Teściowa jak wiecie pasjonuje się haftem krzyżykowym. Ostatnio zapałała miłością do filiżanek. Zobaczcie jakie piękne - jakby ktoś chciał zapraszam do zamawiania:






Dla Cioci Natalii z bloga Zaczarowany papier powstała broszka - zajrzyjcie koniecznie na Jej bloga Kochani:




I na koniec jeszcze broszki modelinkowe zrobione już jakiś czas temu - słonecznik, mak i rudbekia:


Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca :) he he he :)

Dziękuję Kochani za Wasze wizyty na moim blogu i za słowa, które zostawiacie :*
W tym roku chyba nici z Kiermaszu Wielkanocnego :/ ale jakieś jajcory chyba się pojawią. Piszę chyba, bo wciąż czekam na przesyłkę z jajami i jakoś jej nie widać :/ ach jo...

Miłego dnia :)
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Dotrwał, dotrwał ;).
    Ale żeś dużo różności zebrała w jednym poście, sama nie wiem co najfajniejsze, zresztą trudno porównywać wymianki do prac :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości i filcowe jajeczko widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no zdjęciom nie było końca :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace , wszystko ładne ale kawowe obrazki i słoneczniki mnie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu u Ciebie różności, z przyjemnością będę tu zaglądać :))). A przy okazji witam w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ozdoby Wielkanocne piękne :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, same śliczne rzeczy. pozdrawiam i zapraszam do mnie

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle różności i to takich wspaniałych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)