niedziela, 1 marca 2015

1% naszego podatku może Komuś pomóc

Witajcie Kochani pierwszego dnia marca :*
Marzec od zawsze kojarzył mi się z wiosną. Jeszcze tylko kilka dni (no może troszkę więcej) i pierwszy dzień wiosny :) wreszcie :) Już się nie mogę doczekać . A Wy?

Razem z wiosną kojarzy mi się też nadzieja. A także rozliczenia podatkowe i 1% naszego podatku, który możemy oddać potrzebującym Dzieciaczkom i dać im nadzieję. Dajmy im nadzieję Kochani :* Wierzę w Wasze dobre serduszka :*



Istnieje społeczność pomagająca Dzieciom z wadami serca - Dziecięcy Serca Szept.
Zaglądając na ich stronę dowiecie się jakie Dzieciaczki potrzebują pomocy i Waszego 1 %. Pomóżmy Im razem. Na tej stronie możecie też zobaczyć jakie bazarki są organizowane dla konkretnego Dziecka - polubcie Dziecięcy Serca Szept a będziecie na bieżąco, co dwa tygodnie odbywa się bowiem nowy bazarek dla innego Dzieciaczka.

Jeśli oddaliście już swój 1%, pamiętajcie, że zawsze możecie na taki bazarek coś podarować. Na pewno się przyda :* Możemy też pamiętać o potrzebujących Dzieciaczkach w modlitwie Kochani :*

Pamiętajmy też o Wikusi - Bratanicy naszej blogowej Koleżanki Agnieszki z bloga Stara Pracownia.



Pisałam też o Bartusiu - Synku mojej kiermaszowej Koleżanki Olgi - o tutaj. Pamiętajcie też o Nim:



Mam do Was jeszcze jedną prośbę Kochani. Proszę Was zamieśćcie te informacje również u siebie na blogach. Edytujcie post i dodajcie kolejne potrzebujące Dzieciaczki, Osóbki jeśli takie znacie.

Dziękuję :********

Miłego pierwszego dnia marca :**
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)