środa, 4 lutego 2015

Wymianka z Damą w bieli

Witajcie Kochani,
kolejną moją tajemniczą wymiankowiczką jest Agnieszka, czyli Dama w bieli. Prowadzi Ona bloga Moja Lalka. Agnieszka szyje lalki (i inne przytulanki) ale za to jakie lalki! Kochani musicie je zobaczyć, są przecudne a Agnieszka jest mistrzynią detali.

Agnieszka chciała cobym jej zrobiła jedną z 4 rzeczy: albo wózeczek, albo koszyk, albo breloczek do kluczy z babeczką albo dużą babeczkę. Postanowiłam, że zrobię wszystko i jeszcze więcej :P no prawie, bo ze względów zimowych nie miałabym gdzie wywietrzyć bezy do babeczki ale zamiast są inne słodkości :)

Taaaaaddddaaaaaammmmmmm:


Tą zawieszkę pozdrawiajkę już znacie z poprzedniego wymiankowego posta - na kawałku filcu wypisałam życzenia farbą akrylową do witraży :P i dodałam kwiatuszki i akrylowe kropelki:


Jest i serce dekupażowe:


i zażyczony breloczek do kluczy:


i słodkie słodkości nietuczące (to dla lal):


Tak jest też parasolka. Parasolka powstała w sumie w ostatnim momencie przed zapakowaniem całości do wysyłki. Wcześniejsze próby zdziałania parasolki dały w efekcie niemalże baldachim :P he he he ... ale tak mnie ona męczyła, że próbowałam dalej i jest. Stelaż z patyczków z papierowej wikliny dodatkowo wzmocnionych drutem. Całość owinęłam paskami cieniowanej krepiny i pokryłam przepięknym zielonym materiałem z brokatem, który wygląda jak krople deszczu:



Jest też wózeczek. Tu dopiero miałam wyzwanie konstrukcyjne. Wózek miał mieć rączkę na wysokości 23 cm ale sama gondola miała być mała. Ojojojojoj...co ja się nakombinowałam, bo przecież zazwyczaj kółka przyczepiane są tuż pod gondolą a ja coby uzyskać pożądaną wysokość musiałam mu dorobić "resory". Koła zrobione są z pociętego krążka po taśmie klejącej, oklejone papierową wikliną.




Wózeczek jak i koszyk miały być białe. Wywiedziałam się jednak, że koszyk trafi do pokoju biało szarego więc takież dodatki dostał:




Denko wykleiłam filcem szarym. Serduszka ozdobiłam metodą dekupażu - jedno jest białe a drugie pomalowane zostało na szaro - i dopiero wtedy zakryłam je serwetką.

Zobaczcie jak wózeczek prezentuje się z lalą na blogu Moja lalka.


A takie cudeńka dostałam od Agnieszki - dziękuję Kochana:





Ta sówka jest jest taka słodka :) sami zobaczcie:



Ha :) wreszcie mam swój profesjonalny i piękny stojaczek na biżu :) już testowałam :) i niedługo Wam pokażę efekty:


Pan Królisiewicz :) he he he Szymuś oczywiście jak tylko przyszła paczka, ustawił się koło i stwierdził, że to dla Niego? Mówię, że nie, bo to dla Mamy. A że akurat była Marta ze swoim Synkiem Leonkiem, to Szymuś poszedł się bawić. Otwieram i na samym wierzchu był prezencik dla Szymusia :)))))) He he he he ale ten mój Szymuś ma z Wami dobrze :)



A ta podusia od razu została odtransportowana do łóżka :) i teraz co wieczór Szymuś sprawdza najpierw czy jest policja od Cioci Joli w nogach łóżka a przy buzi do przytulania bum bumbkowa przytulanka od Cioci Agnieszki :)


Dziękuję Kochana Agnieszko za te wszystkie wspaniałości - i chociaż po cichu może liczyłam na sama wiesz co, to cieszę się jak dziecko z każdego prezenciku :) Dziękuję Ci też, że pomyślałaś o małym conieco dla Szymusia :) ten materiał w autka jest rewelacyjny :) a Pan Królik podbił nie tylko małe serduszko Szymusia ale i nasze serca.


Dziękuję Kochani za komentarze :) Witam nowych Obserwatorów.
Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. fantastyczna wymianka :) takie wspaniałości, że nie wiem komu zazdrościć najbardziej - Tobie, Agnieszce czy Szymusiowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, zwłaszcza sówka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana wymianka, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle różności, ale udana wymianka, a sówka jest urocza przy wózeczku się nakombinowałaś, ale wyszedł świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty - obie zasłużyłyście na brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne drobiazgi udana wymianka samej bi mi się marzyła taka zabawa. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale przygotowałyście wielkie paki dla siebie :).

    A zawartość w obu przypadkach jest rewelacyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taaaaa tylko pozazdrościc. A wózeczek z wikliny jest mega super piekny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)