sobota, 14 lutego 2015

Serduszkowo Walentynkowo

Witajcie Kochani,
w oczekiwaniu na paczkę z kadoro.pl przychodzę do Was z serduszkami, które w szaleństwie twórczym popełniłam dwa dni temu :) A że dzisiaj Walentynki więc życzę Wam duuuuuuuuużżżooooo miłości :*














Wszystkie serduszka są do wzięcia :* Zapraszam chętnych :)

Dzisiaj tak krótko :) Mójci robi risotto na kolację :* mniam :) a ja deserek z ostatnich w tym sezonie zamrożonych truskaweczek :) A Wy co zaplanowaliście na Walentynki?

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem :* motywujecie mnie do dalszego szaleństwa :)

Życzę miłego i romantycznego weekendu Kochani :***
Buziaki :*

13 komentarzy:

  1. Ale dużo ich zrobiłaś. :)
    A Kadoro polecam, często tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak mnie już na coś najdzie to robię hurtem :*
      W Kadoro zamówiłam raz i byłam bardzo zadowolona, więc wracam :) poza tym mają bardzo duży wybór TOHO i nie tylko :) Buziaki :*

      Usuń
  2. Serducha piękne, jak te moje przy koszyczku i nie tylko.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się narobiłaś Aniu , bardzo śliczne te serduszka , najbardziej mnie urzekło te z motywem różanym z napisem love ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi w oko wpadły serduszka z motylem, te z czarnym motywem ;) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania,śliczne serduszka,musisz mnie nauczyc:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne :-) Z czego są zrobione? Jeśli można wiedziec ...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Zrobione są z papierowej wikliny :) Buziaki :*

      Usuń
  7. Mnie diabeł kusi żeby zrobić coś właśnie z tej wikliny tylko....haha nie chce mi się robić tych rurek :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że jak się dojdzie do wprawy to się całkiem przyjemnie kręci te rureczki :) i przez jeden film można ich całkiem pokaźną gromadkę machnąć :P

      Usuń
  8. Przepiękne te serduszka. Dwa wiszą w moich oknach, bo wybrałam je sobie jako prezent z wymianki podaj dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)