niedziela, 8 lutego 2015

Naszyjniki, komplet, broszka - dużo biżu

Witajcie Kochani,
jakiś czas temu Pani Ewa z kwiaciarni poprosiła mnie o zrobienie dla niej naszyjnika do czarnej sukienki. Wytyczna była tylko jedna: miał rozjaśnić czerń sukienki.

A ja tak się rozpędziłam, że zamiast jednego zrobiłam aż 4 :) plus komplet kolczyki z wisiorkiem.
Dzisiaj mało gadania a duuuużżżżooooooo zdjęć :) Zgadnijcie która biżu została wybrana przez Panią Ewę (odpowiedź na końcu):























2 lutego moja Kochana Babciunia Anielcia miała 77 urodzinki. Na prezent złożyliśmy się w Rodzinie ale oczywiście nie była bym sobą jakbym czegoś nie zrobiła od siebie :) Najpierw padło na sznurkowo koralikowy naszyjnik:




Jak skończyłam coś mi nie pasowało. Zrobiłam zdjęcie i wysłałam do Mamy a potem zadzwoniłam po opinię, czy takie coś pasowało by Babciuni. Stwierdziłyśmy, że nie bardzo. Hmmmmmm...... i nagle mnie olśniło. Broszka! Babciunia przecież lubi broszki. I tak do 2 w nocy powstała taka oto broszka, z której jestem bardzo dumna a która się bardzo podobała Babci :)




He he he tylko bądzcie wyrozumiali Kochani, bo to moje pierwsze takie obszywanie koralikami i pierwsza taka broszka - ale nie ostatnia :)

A Pani Ewa wybrała komplet kolczyków z wisiorkiem właśnie tak obszywany jak broszka Babciuni :) Reszta jest wciąż do wzięcia :) Jeśli macie ochotę na któryś to piszcie w komentarzu lub na mejla :)

A w następnym poście pokażę Wam, że marzenia się spełniają i że jestem uparta jak osioł :P ale za to mam wreszcie czegom chciała od dawna :))))))))))))

Dziękuję za komentarze Kochani :) i za to, że jesteście i zaglądacie :)

Życzę miłego dnia.
Buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace, ale najlepsze są te z okoralikowanymi kaboszonami -ja też muszę się takich nauczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana zaskakujesz nieustannie:) I jesteś natchnieniem... sama wiesz:)
    Jak dla mnie to ten czarny jest ŚLICZNY:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie sie takie rustykalne sznureczki z perełkami podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne, bardzo pomysłowe naszyjniki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. tak myślałam - sama też bym wybrała właśnie ten komplecik :) cudne są takie prace a ja nie potrafię tego robić niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna biżuteria, ciężki wybór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwariowalam;)
    Dopiero na tych zdjęciach pojedynczych widać całą urodę naszyjników;)
    Nie wiem który bym wybrała.
    Ponieważ ostatnimi czasy biżuterię noszę od wielkiego dzwonu,,łapnęłabym te perełeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. zauroczył mnie komplet z chabrowymi kamieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ty to masz tempo dziewczyno , i talent wielki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihi rzeczywiście się rozpędziłaś :).

    Ja bym wybrała szary albo brązowy ale jak zobaczyłam ostatni komplet, to od razu wiedziałam, że to pewnie ten :).

    Bardzo ładnie wypowiadasz się na temat babci :). Prezent śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie kobieto to chyba nigdy ani energii ani pomysłów nie brakuje! Podziwiam, gratuluje i 3mam kciuki aby zawsze tak było :* Bardzo przyjemnie patrzy się na Twoje prace, co raz to jakaś nowa technika, jakiś nowy pomysł i super wykonanie do tego.
    Wymianki z Tobą to sama przyjemność, ale czym by Cie tu jeszcze można zaskoczyć jak Ty już sama wszystko potrafisz zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)