sobota, 28 lutego 2015

Marchewkowo pomarańczowo

Witajcie Kochani,
już w zeszłym miesiącu czaiłam się na kolorystyczne wyzwanie u Danusi z bloga Moje Cuda Cudeńka ale jakoś tak miesiąc zleciał. Pomyślałam wtedy, że w następnym miesiącu zdziałam coś na pewno :) no i macie, miesiąc się kończy ale jestem :) udało mi się stworzyć coś pomarańczowego - banerek:


Swoją drogą chyba nie przepadam za tym kolorem. Do wakacji 2014 miałam przedpokój pomarańczowy - to jeszcze po poprzednich właścicielach - i z całym szacunkiem dla wybierającej kolor ale nie mogłam już na niego patrzeć :P Ciuchów też nie mam pomarańczowych. Ale za to kiedyś jak sobie strzeliłam miedziane włosy :)))) niby miał kolorek zejść po 10 myciach - taaaaa.... żeby nie było tak ich widać zaplatałam sobie warkoczyki.
Uwielbiam za to zupę krem z dyni :) i pomarańcze :) i krem z kubusia pomarańczowego, na którym gotujemy budyń śmietankowy - polecam!

Także szalejąc w mojej nowej umiejętności poczyniłam bransoletkę marchewkowo pomarańczową na 8 koralików:




Na marzec proponuję kolor biały jak przebiśniegi - najpiękniejsze wiosenne kwiaty :)

Niedługo zaproszę Was na candy :) ale takie nietypowe. Zaglądajcie :*

Dziękuję za to, że jesteście Kochani i komentujecie :* każde Wasze słowo jest dla mnie bardzo ważne :***

Miłego dnia :*
Buziaki :*

29 komentarzy:

  1. Piękna bransoletka i oczywiście bardzo energetyczna :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś ciekawe odcienie pomarańczu ładna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te bransoletki, musze się nauczyć je robi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co się czaić ,czas się przyłączyć i dobrze,że to zrobiłaś .
    Z nami nie zginiesz,będzie Ci prawie jak w niebie haha.
    Także witam kolejną artystkę -kolorystkę i jej piękną bransoletkę .
    Baw sie dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mam ich kilkanaście w swojej kolekcji, ale pomarańczowej nie chyba pora to zmienić bo ładnie prezentują się te kolory. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. O, Danusia napisała najlepiej! Z nami nie zginiesz :-)
    Lubię takie bransoletki, nawet pomarańczowe :-). Twoja jest energetyczna, optymistyczna i po prostu ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tego samego zdania co koleżanki kolorystki - bransoletka jest śliczna i energetyczna. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bransoletka w ślicznym kolorze pozdrawim :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bronsoletka na co dzień i od święta! Zawsze zachodzę w głowę jak to się robi :)) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna bransoletka w energetycznych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowita sałatka marchewkowo-pomarańczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bransoletka. Ja też będę organizowała candy, więc szykuj się :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańcz w sznurze ślicznie wygląda :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomarańcz w sznurze ślicznie wygląda :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście śliczna bransoletka, ale zawieszka mnie wprost urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra :) Bransoletka super energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie - widzę że się wyrabiasz kochana w tych bransoletkach koralikowych :) a przy okazji ja zapraszam do mnie na candy - link - http://akrimdolls.blogspot.com/2015/02/causne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie ci idzie to dzierganie!
    poprosimy więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaintrygowałaś mnie pomysłem na budyń na bazie kubusia! Trzeba wypróbować. Jadłam już kiedyś deser polegający na ugotowaniu "kompotu" z pokrojonych w drobną kostkę jabłek i zaprawieniu tegoż budyniem waniliowym, więc bezmleczna kombinacja z sokiem wydaje się całkiem do przełknięcia :-)
    Bransoletka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, lubię taką wesołą w kolorach biżuterię, zwłaszcza na letnie dni. biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna bransoletka i dodałaś ładne końcówki i zawieszkę, super się razem komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bransoletka, energetyczna i kobieca. I zawsze będzie pasować :) Gratuluję wykonania i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna bransoletka, energiczne zestawienie kolorów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomarańcz w Twoim wydaniu jest bardzo subtelny. Mimo, bez wątpienia energetycznych kolorów, jednak nie bije po oczach. Bardzo udana bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)