środa, 21 stycznia 2015

Wymianka z Benitą

Witajcie Kochani,
trochę mnie tu nie było ... jakoś tak wyszło ... te dni tak szybko uciekają ... ach jo... sami wiecie. Zresztą nie miałam weny a raczej głowy do pisania, tak to czasami bywa. Ale dziękuję, że do mnie zaglądaliście :* Dziękuję za komentarze.

Jakiś czas temu - jeszcze na dłuuugooo przed Świętami Bożego Narodzenia - umówiłam się z Benitą z bloga Brunlandia na wymiankę.

Patrzcie co dostałam - Benita wydziergała dla mnie przepiękne śnieżynki:










Tak mi było szkoda tych śnieżynek po rozebraniu choinki, że postanowiłam powiesić je w kuchni w oknie :P 

Ja zrobiłam dla Benity dwa kosze prostokątne z papierowej wikliny. Oczywiście zdjęć nie zrobiłam :/ Benita mi przysłała zdjęcia na pocztę ale gdzie one są - nie wiem, chyba mi poczta wsiorbała :P ach jo...

Jakoś na początku roku licznik mojego bloga przekroczył 100 000 wyświetleń :) dziękuję :****** Benita z bloga Brunlandia złapała też licznik i tym samym stała się szczęśliwą posiadaczką takich oto przydasi:


Kochani zapraszam Was na bloga Benity - Brunlandia. Zobaczcie jakie ta Kobitka tworzy szydełkowe cudeńka a niedługo będzie też coś nowego :)

Dzisiaj jest także Dzień Babci, dlatego też mojej Najukochańszej Babci Anielci życzę duuuuużoooo zdrówka, szczęścia i miłości :*******
I Waszym Babciom i Dziadkom również tego życzę :*

Następnym razem pokażę Wam co wyszydełkowałam całkiem sama :P

Życzę miłego dnia :*
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Anulka, jak się po północy na blogach straszy to nic dziwnego, ze ci dzień ucieka, kiedyś trzeba odespać :-)
    Fajne śnieżynki, a ja swoje spakowałam razem z choinką i już rezydują w piwnicy, że tez nie wpadłam na ten pomysł, cieszyły by oko cały rok... ale już nie będę tam nurkować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wymianka urocza tzn prezenty śliczne - serdecznie pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś super śnieżynki :).

    A przydasi nigdy więc obdarowana na pewno się ucieszyła :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe śnieżynki zazdroszczę Ci ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję za cudne kosze i przydasie :) Już się przydały :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz dziękuję za cudne kosze i przydasie :) Już się przydały :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)