piątek, 30 stycznia 2015

Jola z Biebrzmilskiej Krainy

Witajcie Kochani,
jak pisałam w poprzednim poście, umówiłam się na dwie wymianki prywatne.
Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę od Joli. Jola prowadzi bloga Biebrzmilska Kraina. Z pochwaleniem się czekałam aż i Jola otrzyma swoją paczuszkę, która to wreszcie wczoraj dotarła.

Po otrzymaniu od Joli niezwykle niespodziewanego prezentu na Boże Narodzenie (o którym pisałam o tutaj) zaproponowałam Jej wymiankę. Ha ale jak Jola mi napisała co by chciała to mina mi zrzedła i musiałam się porządnie przez parę dni zastanowić czy podejmę się zadania. To ani nic strasznego ani nic nowego ani wielkiego - to miały być 4 bombki medaliony z wizerunkami zwierząt: psa, kota, konia i ptaka - tylko nierysunkowe/bajkowe. Miał to być prezent dla Juleńki - Bratanicy Joli. Myślcie sobie co chcecie Kochani ale po prawie miesięcznym tworzeniu bombek miałam ich serdecznie dość :P No i chyba właśnie mnie przekonało wielkie serce Joli, która na prezent wymiankowy wybrała coś nie dla siebie a dla Dziecka :*

Oto co przygotowałam dla Joli:


Tak się rozkręciłam z tymi medalionami, że wyszło mi ich troszkę więcej niż 4 :P Postanowiłam, że bombki nie będą brokatowe, a przez to mogą wisieć już teraz jako obrazki. Dwa medaliony tylko obsypałam mikrokulkami. Do każdego dodałam wstążeczkę i mały dzwoneczek :)
Za serwetki serdecznie dziękuję mojej Kochanej Marcie :********


I taką sobie wymyśliłam zawieszkę pozdrawiajkę w ulubionych kolorkach Joli:











A żeby tak nie było, że Jola nic nie dostanie zrobiłam dla Niej koszyczek taki o:




A to co dostałam od Joli. Miła być tylko poducha w kaształcie straży pożarnej, karetki lub wozu policyjnego dla Szymusia. I jest policja:


Ale nie tylko:



Nie wiem skąd Jola wiedziała, że zawsze mnie ciekawiły takie korale i chciałam je mieć:


A tu coś wymarzonego przeze mnie - torba i etui na telefon z filcu:



Wszystko jest przepiękne Jolu :***** Dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo za wszystkie prezenty :**** To ja podziwiam Twój talent szyciowy Kochana, bo poducha jest wspaniała! Szymuś jak ją tylko zobaczył od razu zaczął się cieszyć i skakać z radości:


No i oczywiście policja spała razem z Szymkiem :) He he he a na drugi dzień była już używana jako samochód :P ale na noc znów wróciła do łóżka :) Jolu dziękuję :* Jak pytam Szymusia skąd ma poduszkę to mówi: "Ja dostałem od Cioci Joli :)"

Kochani zajrzyjcie na bloga Joli - Biebrzmilska Kraina. Jola jest naprawdę wspaniałą osobą, z wielkim serduchem i wielkim talentem, a w Jej pracach widać prawdziwą pasję :*
Jeszcze raz dziękuję za wymiankę Jolu :)

Dziękuję też Wam za wszystkie komentarze pod poprzednim postem :) Ten najszyjnik wciąż za mną chodzi, także chyba będzie następny - tylko nie wiem jak kolorek zrobić. Może mi podpowiecie.

Życzę miłego dnia Kochani.
Buziaki :**

9 komentarzy:

  1. Super wymianka, a jaka piękna torebka, też chce taką:) nie wspomnę już o tych cudnych medalionach:)
    Kochana, ja Ci mówiłam jaki kolor, ale to za jakiś bliżej nieokreślony czas:) a teraz może zrób w jakiś letnich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka.
    Gdzie można kupić takie serwetki z samcami krzyżówki i szlachara? Wiem, że z tekstu wynika, że je dostałaś, ale skąd ma je ta osoba, która Ci je dała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwetki były kupione o tu http://www.serwetki.decoupage24.pl/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję :).

      Usuń
  3. Widzę, że wymianka była bardzo udana! Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowałyście dla siebie bardzo fajne podarunki :).

    Takie wymianki dają wiele radości :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne prezenciki, ja muszę za rok zainwestować w takie medaliony bo te ze zwierzakami są super :) a ta poducha - oh widać radość u synka ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i znowu wymianka, ale tych filcowych cudeniek zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna podusia ;) Widać, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)