środa, 17 grudnia 2014

Zimowe motyle

Witajcie Kochani,
dzisiaj trochę późno, gdyż cały dzień zleciał mi na sprzątaniu chaosu po przygotowaniach do kiermaszu :P Ale już wszystko uprzątnięte, niepotrzebne przydaśki spakowane do pudła jutro wędrują do piwnicy, kuchnia wygląda wreszcie jak kuchnia i widać nawet blat pod oknem - jednym słowem czysto i trochę pusto :P Ciekawe na jak długo?! Oj tam, oby przez Święta jakoś mi się udało nie nabrudzić a potem to wiadomo....

Dzisiaj mam dla Was coś z moimi ukochanymi motylkami. 4 medaliony obsypane szklanymi mikrokulkami - zimowe motyle:





Nikt ich nie chciał. Ale wiecie co, cieszę się, bo to oznacza, że zostają ze mną i będą piękną ozdobą naszej choinki :*

Dzisiaj tak krótko. Wybaczcie mi ale padam na twarz.

Miłego dnia. Do jutra.
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Prześliczne te Twoje motylkowe ozdoby:))
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to w sumie mało świąteczny motyw, ale z tymi kuleczkami są po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym Ci wszystkie ukradła :) cudne są

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)