poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wyniki candy :)

Witajcie Kochani,
dziękuję za tak liczny udział w candy :* Do Każdej z Was zajrzałam i zostawiłam miłe słowo :) Poznałam wiele ciekawych nowych Osóbek ze wspaniałymi pasjami. Cieszę się, że wiele z Was zostało ze mną - witam w gronie Obserwatorów.

Ale nie przedłużając :)
Zapisało się 48 Osóbek. Jeden dodatkowy los otrzymała Akrimeks za zabawę-zgadywankę.
Spisałam Was na listę -  robiłam to prawie systematycznie dlatego nie spędzę dzisiejszego dnia przed kompem :P i mogę wyniki ogłosić tak szybciutko :*

Szymek już się nie mógł doczekać aż wsadzi łapiki w Wasze losy, dlatego też karteczki były szybko pocięte i są krzywe.

Losowanie:


Skupienie i odczytanie:


Po chwilowej gonitwie po domu i małym zmiętoleniu kartki, ogłaszam iż szczęśliwą posiadaczką przydaśków i małego co nieco staje się:

Biebrzmilska Kraina z bloga Biebrzmilska Kraina


Wybaczcie mi to zdjęcie ale blogger uparł się dzisiaj wrzucić to właśnie tak, mimo różnych kombinacji ze zdjęciem. Ach jo... złośliwość rzeczy martwych. W celu odczytania tekstu na kartce proponuję przechylić nieco głowę w prawo :P ewentualnie obrócić monitor tudzież laptopa :P

Na adresik czekam do 4 grudnia do północy, potem losuję następną Osóbkę :*

Dziękuję za udział w candy :*
Miłego dnia i do jutra :*
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Gratulacje:) Aniu dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ci rośnie Szymuś, jak na drożdżach! :-)

    gratki dla szczęściary i dzięki Aniu za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Biebrzmilskiej i pozdrawiam cieplutko. Dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację, i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)